Czym jest Steemit - moje podsumowanie po 2 tygodniach aktywności

in #polish6 years ago

Od momentu, gdy dołączyłam do społeczności Steemit minęły już ponad 2 tygodnie. Moja aktywność polegała dotąd głównie na czytaniu poradników, dzięki którym mogłam zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. Postanowiłam więc podzielić się swoją wiedzą z innymi i być może zachęcić ich do rejestracji. Na łamach portalu Tabletowo opublikowałam tekst będący podsumowaniem mojej wiedzy na temat Steemit.

Najbardziej w pamięci utkwił mi post @barbarossastudio z historią o adopcji dziecka z Afryki oraz inicjatywa @steem-hikers-pl.

Link do artykułu: KLIK

Sort:  

Trzeba pisać im nas więcej tym lepiej . Mam dużo grup na fb i zastanawiam się jak ich zachęcić a nie zniechęcić. Długie teksty są niezrozumiałe to wszystko wygląda dziwnie i podejrzanie. Myślą że to jakiś, spam, bańka itp . Jest bariera i blokada przed nieznanym. Może coś doradzicie jak skutecznie przekonać.

Dzięki za takie podsumowanie, jestem tu nowy i każda porada jest na wagę złota.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60185.13
ETH 3290.40
USDT 1.00
SBD 2.44