You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steem-007]- Jak się wybić oczami Białego Misia

in #polish6 years ago

Bardzo dobry poradnik, wiele wartościowych informacji, które z pewnością mi się przydadzą. A przy okazji przejrzałem te polskie tagi i znalazłem kilka ciekawych kanałów, które sobie dodałem do swoich subskrypcji :)

Sort:  

Dziękuję i ciesze się że mogłem pomóc :)

Co do Steem Powera to jeszcze lepiej by było, aby wartość naszego głosu wynosiła minimum 0,020$ , gdyż aby autor publikacji (post na blogu, komentarz, film) otrzymał za niego wypłatę, musi łącznie zebrać za niego przynajmniej te 0,020$, jeżeli w ciągu tygodnia nie uda mu się przekroczyć tego progu kwota przepada (mówiłem o tym w swoim najnowszym tutorialu o DTube). Na początku jak wiadomo dla nowych kont Steem Power wynosi 0,002$, więc jeżeli na nasz wpis głosują sami nowi użytkownicy, to aby zarobić potrzeba 10 głosów. Jeżeli będziemy mieli Steem Power na poziomie 0,020$ to wszystko co polajkujemy będzie zarabiało :)

Masz 100% racji dlatego właśnie daje tutaj UPy 0.02 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60913.22
ETH 2643.10
USDT 1.00
SBD 2.58