[Steem-007]- Jak się wybić oczami Białego Misia

in #polish6 years ago (edited)

Witam Wszystkich serdecznie

economy-2245097_1280.jpg

Dzisiejszy artykuł z serii "STEEM" poświęcę własnym przemyśleniom na temat "wybicia się" na Steem. Opisze co warto a czego nie warto robić. Choć opinia innych jest taka sama jak moja nie miała wpływu na moje przemyślanina gdyż opieram się tylko na władnych doświadczeniach.

W ostatnim czasie testowałem wiele opcji na które "elita" polskich stemowiczów patrzy niezbyt przychylnym okiem. Lecz taki już jestem to co jest zakazane musi być przeze mnie osobiście wytestowane.

Czego na STEEM robić NIE warto:

  • Płatne boty oferujące UPy. Potwierdzam w 100% opinię starych steemowych wyjadaczy. Po osobistym wy testowaniu stwierdzam że jest to kompletnie nieopłacalne z wielu powodów. Począwszy od stricte materialnych powodów a na opinii ogólnej naszej osoby kończąc.
  • Płatne boty oferujące RESTEEM. Tak jak w powyższym przypadku opcja nie opłacalna finansowo. Dla mnie głównym minusem jest to że przez taki RESTEEM "wieloryba" nie przyciągniesz a jedynie podobnych sobie drobnych ciułaczy (umówmy się kto obserwuje boty oferujące RESTEEM ;) ). Jedyne co otrzymasz to sporo spamerskich komentarzy kompletnie nie związanych ze swoim wpisem co pogarsza Twoją ogólną opinię.
  • Nie komentuj postów których nie rozumiesz (obcy język). Duża szansa na flagę
  • Nie dawaj UP wpisom których nie rozumiesz (obcy język). Rozumiem że pokusa dużej kuratorki jest sporo lecz narażasz się na stratę ogólnej opinii lubiąc coś z czym tak naprawdę możesz się nie zgadzać.
  • Jakość a nie ilość. Nawet w przypadku fotografii jest pewna netykieta. Warto dodawać opis w którym znajdzie się nazwa sprzętu jakim było zdjęcie zrobione, lokalizacja, autor + opcjonalny opis samego zdjęcia.

Jak rozwijać konto na STEEM:

  • Według mnie opcja numer 1 dająca szansę na UPy oraz nowych obserwatorów. Merytoryczne komentarze pod wpisami innych osób. Warto komentować wpisy z targetu który prezentuje nasz kanał. Interesujesz się fotografią komentuj zdjęcia innych:)
  • Udzielaj się na czacie https://steemit.chat/channel/polish daj się poznać polskiej społeczności STEEM
  • Odpowiednio taguj swoje wpisy (lista tagów: http://steem.swhost.pl/tags ). Wiele osób lekceważy odpowiednie tagowanie. Moim zdaniem warto odpowiednio tagować nawet w mniej popularnym lecz bardziej dopasowanym do tematu tagu niż w tagu bardziej popularnym a mniej dopasowanym. Osobiście gdy nie znalazłem dla siebie odpowiedniego tagu stworzyłem własny i dziś jest to jeden z popularniejszych polskich tagów.
  • Jeśli na Twoim koncie prezentujesz wpisy różnego rodzaju stwórz dla nich odpowiednie serie oraz zacznij je numerować (przykładowa seria: Fotografia-001, Podróże-001, Steem-001 itp) . Dzięki temu Twoi obserwujący będą łatwiej odnajdywać treści które ich interesują.
  • Szanuj odmienne opinie innych. Nawet gdy z czym się nie zgadzasz szukaj "wspólnego mianownika" zamiast różnic ;) (oczywiście nie mówimy tu o skrajnościach spamerskich czy hejtowaniu a o różycach światopoglądowych)
  • Zainwestuj w swój STEEM POWER. Skoro nie wierzysz w platformę nie licz że osiągniesz na niej sukces. Nie musisz inwestować zewnętrznych pieniędzy lecz inwestuj wszystko co zyskasz tutaj. Moim zdaniem aby "liczyć" się na platformie trzeba mieć tak silny STEEM POWER aby nasz 100% głos dawał pełny 0.01 $. Wiadomo Steem się waha więc docelowo trzeba wziąć na to poprawę i uzyskać nieco ponad 0.01$.
  • Bądź unikatowy na STEEM ceni się treści unikalne a nie kopiowane. Zbierasz przysłowiowe znaczki? Z pełną odpowiedzialnością zaręczam że jeśli naprawdę je zbierasz i zaczniesz o tym pisać i będzie dało się wyczuć że kochasz to co robisz a nie jest to wymuszone zostaniesz doceniony.


    Z pewnością wiele pominąłem lecz Ci którzy mnie znają wiedzą że wszystko piszę zawsze idąc na żywioł z potrzeby chwili ;) Mimo tego mam cichą nadzieje że uda Wam się z tego co nieco wyciągnąć dla siebie.


    Wierzę w tą platformę więc życzę Wam i sobie wielu mile spędzonych na niej chwil!


    chat.png

    Podobało się? >>> Kliknij re-steem:)

    Nie Podobało się? >>> Również kliknij re-steem...

    ...i hejtuj wspólnie ze znajomymi ;)

    horse-2573655_640.png
    @michalx2008x
    "Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
    divider-36856_1280.png

Sort:  

Nie pisz na siłę, temat który ciekawie możesz rozwinąć przyjdzie sam. Dzięki temu nie będziesz zmuszał się do pisania a słowa same spłyną spod klawiatury, ani się obejrzysz a stworzysz ciekawy tekst, którym będziesz mógł podzielić się z innymi.

Dokładnie tak jak napisałeś. Swojego czasu chciałem napisać na siłę teki post a dziś słowa płynęły same :)

Byłem w podobnej sytuacji i doszedłem do wniosku, że odczuwam duży dyskomfort zmuszając się do pisania - problemem było założenie o pisaniu min.dwóch postów tygodniowo. Z czasem ten rygor spowodował, że przestałem czerpać przyjemność z pisania a traktowałem to jako obowiązek i spaliłem się. Teraz piszę tylko pod wpływem impulsu i wtedy kiedy czuję, że mam coś do powiedzenia. Powróciła radość i czerpanie przyjemności z pisania.

Ja miałem plan 1 post dziennie. Lecz jak widać plan planem a życie życiem ;) Mam to samo co Ty pisze jak mam wenę.

A tak w ogóle, to ile STEEM POWER przekłada się na pełny 0,01$ (lub minimalnie ponad) dane w 100% głosie?
Obecnie mam 15.223 SP uciułanego własnoręcznie, czyli już minął okres gdy część SP była oddelegowana do wsparcia słabego konta, jednak nie wiem jak SP przekłada się na siłę głosu.

Jest to ruchome jak napisałem wcześniej. Ile potrzeba steem power możesz sprawdzić tutaj https://steemworld.org w "Simulete SP..."

Dzięki 👍👍
Czyli jeśli dobrze korzystam z symulacji, to na chwilę obecną jest to ~25SP, aby móc dać 0,01$. Myślę, że niedługo dobiję do tej wartości ;)

Czyżby inspiracja znanym Dtuberem "Carrioner" :D

Rozwiń wypowiedź bo nie bardzo rozumiem co masz na myśli;)

Carrioner wrzucił film jak dostać wysokie UP Vote jakieś 2 dni temu (oczywiście satyryczny) :)

Hehe tak widziałem ten filmik ale chyba to nie miało wpływu ;)

O nic nie oskarżam tylko tak śmieszkuje ;)

Naprawdę bardzo pomocny materiał, na pewno wiele z podanych rad przyda mi się w przyszłości więc wielkie dzięki.

Bardzo dobry poradnik, wiele wartościowych informacji, które z pewnością mi się przydadzą. A przy okazji przejrzałem te polskie tagi i znalazłem kilka ciekawych kanałów, które sobie dodałem do swoich subskrypcji :)

Dziękuję i ciesze się że mogłem pomóc :)

Co do Steem Powera to jeszcze lepiej by było, aby wartość naszego głosu wynosiła minimum 0,020$ , gdyż aby autor publikacji (post na blogu, komentarz, film) otrzymał za niego wypłatę, musi łącznie zebrać za niego przynajmniej te 0,020$, jeżeli w ciągu tygodnia nie uda mu się przekroczyć tego progu kwota przepada (mówiłem o tym w swoim najnowszym tutorialu o DTube). Na początku jak wiadomo dla nowych kont Steem Power wynosi 0,002$, więc jeżeli na nasz wpis głosują sami nowi użytkownicy, to aby zarobić potrzeba 10 głosów. Jeżeli będziemy mieli Steem Power na poziomie 0,020$ to wszystko co polajkujemy będzie zarabiało :)

Masz 100% racji dlatego właśnie daje tutaj UPy 0.02 :)

Dzięki za ten post :) Super,że dodałeś listę tagów- bardzo przydatne. A z postami faktycznie najlepiej poczekać na dobrą chwilę - jak to z weną bywa- raz jest, raz jej nie ma a jak się pisze na siłę to często się okazuje że nie warto :)

Bardzo ciekawie i przejrzyście napisane. Tylko czytać i stosować się do wskazówek. :)

Fajny wpis. Ogólnie fajnie, że interesujesz się polską społecznością. Czasem bywa tak, że gdy ktoś wchodzi z własnym kapitałem to ma na celu głównie swój zysk. A Ty stałeś się aktywnym i ważnym człowiekiem na #polish:) Jestem jak najbardziej za takimi postami promujacymi dobre działania na steemit. Pozdrawiam

Bardzo dobry post tylko tak dalej ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67167.83
ETH 3499.47
USDT 1.00
SBD 2.81