To (chyba) ja

in #polish6 years ago

Hej ho, Steemianie!

Nazywam się Patrycja (ewentualnie jak ktoś woli, to mogę być Patką). W sumie wszystkie zdrobnienia oprócz Pyśki akceptuje, bo akurat do tego nie potrafię się przekonać.

Mam dwadzieścia lat, czarnego kota i wieczny (powiedzmy, że kontrolowany) bałagan w pokoju.

Aktualnie mieszkam oraz studiuje w Krakowie, który czasem wydaje mi się super, a czasem trochę zbyt ponury.

Bywam bardzo niezdecydowana, jednakże wyjątkiem jest decyzja czy powinnam obejrzeć kolejny odcinek serialu albo kolejny film, bo tutaj zawsze odpowiedź jest twierdząca.

Jestem tym typem serialoholika, który jeśli się czymś zachwyci, to w ciągu jednego dnia jest w stanie pochłonąć praktycznie cały sezon.

Od czterech lat biorę udział w wolontariacie Letniej Akademii Filmowej.
Tak naprawdę od momentu, kiedy po raz pierwszy miałam możliwość jej współtworzenia,
moje postrzeganie kina i też samej siebie bardzo się zmieniło.
Prawdopodobnie sklecę o tym posta, bo cała otoczka i forma tej imprezy jest warta opisania.

21125729_1843539088996511_2160696871242420167_o.jpg

Jeśli chodzi o moje pisanie właśnie, to nie narzucam sobie jednego konkretnego tematu, jeśli coś mnie zainteresuje i będę chciała, sobie o tym czymś poopowiadać to pewnie się tu pojawi. Może akurat znajdzie się ktoś dla kogo moje paplanie, będzie przydatne albo chociaż troszkę interesujące.

Nie pozostaje mi więc nic innego niż zaprosić chętnych do obserwowania mojej przygody ze steemitem.
A sobie bije brawo, bo jeszcze do końca nie rozumiem, jak działa ta strona, ale wydaje się przytulna i jak tak dalej pójdzie, to się całkiem zadomowię.

Sort:  

cześć! zapłaciłaś już wpisowe?

Cześć miło Cię poznać! Trzymam kciuki za twój pobyt tutaj :) Gdybyś czegoś nie wiedziała to pytaj pozdrawiam !! ;)

Witamy w steemit :)

Siemanko witam na steemit !!!
Tu masz przykładowe stronki gdzie szukać darmowych zdjęć jak nie masz własnych. https://steemit.com/polish/@gradzio/legalne-zdjecia-na-steemit

A to dobre rozszerzenia-warto ściągnąć!!!
https://steemit.com/polish/@gradzio/wazne-rozszerzenia-dla-steemit😀

Witamy kolejną Polkę na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Bardzo miło cię widzieć!!!

  1. Jaki jest twój ulubiony film?
  2. Jaki jest twój ulubiony serial?
  3. Jaki serial jest obiektywnie najlepszy na świecie i dlaczego The Wire?

O ulubionych filmach i serialach pewnie napiszę posta, a The Wire niestety jeszcze nie oglądałam :D

Cześć! Pozdrawiamy :)

Cześć!! Ostatnio mamy boom! A to cieszy:)

Witamy na Steemit. Jestem Mariusz i miło mi Cię poznać :) Powodzenia :)

Cześć Mariusz :D

Witamy cieplutko, ode mnie leci follow i czekam na jakieś interesujące treści! :D

Zapraszam poza tym na nasz chat - https://steemit.chat/channel/polish
Zawsze, gdy czegoś nie wiesz, to tam możesz zapytać, a i pogadać, o czym tam dusza twoja zapragnie c:

Witam równie ciepło i fajnie wiedzieć, że jest takie miejsce jak chat.
Na pewno zajrzę :3

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14