Dzień języja rosyjskiego/

in #polish6 years ago (edited)

PART_1528279222334.jpeg

Hej!

Dzisiaj piękne święto - dzień języka rosyjskiego. UNESCO dzień 6 czerwca zarezerwowało dla języka rosyjskiego nie bez powodu. W tym dniu urodził się poeta Aleksandr Puszkin, twórca współczesnego literackiego języka rosyjskiego.
Kto pamięta go ze szkoły? U mnie podstawówka i liceum, ale i tak nie pałam miłością do tego języka.Podoba mi się cyrylica - czyli rosyjski alfabet i właśnie w tym języku jest napis panna, niestety Pysia nie udało mi się przetłumaczyć.

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Get your post resteemed to 72,000 followers. Go here https://steemit.com/@a-a-a

Uwielbiam ten język. Bardzo melodyjny moim zdaniem. W liceum się go uczyłem i do tej pory bardzo często z niego korzystam, głównie dlatego, że sporo osób ze wschodu przyjeżdża do nas do pracy.
To co masz napisane na zdjęciu, to bardziej określenie kobiety niezamężnej. Oczywiście, jest to synonim panny, ale chyba bardziej chodziło Tobie o słowo: панна.

o dziękuje za odpowiedź, co do tłumaczenia to po prostu wpisałam w translatorze i tak wyszło ;-))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54391.40
ETH 2283.95
USDT 1.00
SBD 2.29