Witaj lepszy świecie

in #polish7 years ago (edited)

Cześć, wczoraj w nocy pewna osoba po pseudonimem "noisy" w bardzo fajny sposób wytłumaczyła mi o co chodzi z tą platformą za co jej bardzo dziękuje. Zarazem doradziła, że fajnie jest napisać coś o sobie i przedstawić swoją twórczość, także do dzieła.

Nazywam się Dominik a na YouTube prowadzę kanał pod nazwą "Okiem Fabiana"
https://www.youtube.com/c/OkiemFabiana

Postanowiłem przenieść się na platformę video jaką jest d.tube ze względu na brak cenzury gdyż w moich filmach poruszam często zagadnienia związane z przemocą w śród młodzieży oraz patologicznych zachowań na YouTube takich jak np. to:

czy też innych twórców, którzy dopuszczają się oszustw.
Za pewne wielu z was nie spodoba się mój plan stworzenia Polskiego Community na platformie d.tube polecając to innym większym YouTube'rom by Ci też zaczęli po woli migrację dostarczając na d.tube trochę rozrywkowego contentu
Pewnie teraz społeczność, która już jest tu od dawna chwyci się za głowę i powie "kurde przyjdzie gimbaza i syf się zrobi" otóż nie, postaramy się wytłumaczyć naszym widzom co z czym się je i że hejt czy trolowanie nie popłaca oraz to by także szukali dla siebie na całej platformie ciekawych materiałów jaką tworzy także społeczność blogerska bo dzięki temu mogą poszerzać swoje horyzonty a może z czasem także staną się autorami treści i też zostaną docenieni.

To chyba tyle co chciałem napisać, jeżeli ktoś ma więcej pytań bądź też uwagi zapraszam do zadawania ich w komentarzach.

Sort:  

Nie wiem czy to kontent dla mnie... chyba nie :)

Ale i tak witam kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

na Czacie założyłem już konto, na youtube sam ścigałem plagiatorów :), co do edyscji tekstu, fajnie by było jak by ktoś łebski stworzył taki standardowy edytor tekstu jak jest np w wordpresie, mała rzecz a usatysfakcjonuje wszystkich :)

Witam ba steemie ja też niedawno zaczęłem. Jak dla mnie te całe sreamy to rak internetu. Jak można dawać komuś kasę za przeklinanie po pijaku? Nie ogarniam po prostu. Premiowanie chamów za bycie sobą.

ja popieram takich twórców. Krytykowanie głupoty ludzkiej może mieć wartość edukacyjną. Jeśli twoje filmy dadzą komuś do myślenia, otworzą komuś oczy to już będzie sukces. Jeśli choćby 10 osób po obejrzeniu filmu zaświta "hej, ten facet ma rację, takie a takie zachowania to ślepa uliczka, a ja sam tak robiłem. To droga donikąd, chcę to zmienić".
To tak w skrócie ode mnie. Pozdrawiam

You Tube bywa denerwujący, coraz więcej cenzury i masa reklam, prawie jak na Polsacie :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49