Poszukiwacze naturalnych skarbów! Ja i handmade 👈

in #polish6 years ago (edited)

P1050081.JPG

Witajcie Kochani.!

Jesień zbliża sie już wielkimi krokami. W moich okolicach widoczne już kolorowe liście, spadające kasztany, żołędzie a nawet orzechy, które często podkradają rude wiewióreczki.:)
W dzisiejszym poście, chiałabym się z Wami podzielić jak szybko, tanio i efektownie udekorować nasz dom, werandę, ogród itp.

P1050087.JPG

P1050076.JPG

Moja pasja do tworzenia niepowtarzalnych dekoracji, tak naparwdę zaczęła się od pracy mojej mamy w centrum ogrodniczym. Po szkole, często jezdziłam po moją mamę do parku i oczywiście byłam zawsze przed czasem, aby móc oglądać piękne lampiony, wianki, drzewa, kwiaty, niesamowite kompozycje jesienne, a w zimie.? W zimie to dopiero piękności .! (o zimowych dekoracjach w innym poście). Wszystko było takie cudowne, idealnie dobrane kolorystycznie i naturalne.! Jednakże, mimo iż były niesamowicie piękne i zachwycały swoim widokiem już z daleka muszę wspomieć, że były też niezbyt tanie :(

P1050098.JPG

Pewnego dnia, pomyślałam że mogę sama cos takiego stworzyć.:D Szyszki, kora, kawałek mchu, parę gałązek przecież to wszytsko mam w zasięgu ręki.! Wystarczył tylko długi spacer po lesie i tyle cudów za darmo. :D Następnie poszperałam w spiżarce, powyciagałam zapomiane szklane wazony, misy, słoje kilka wstążek, sznurków i zabrałam się do dzieła.
Tak na prawdę powstało coś z niczego. Wszystko to miałam w domu i w cale nie trzeba było wydawać niepotrzebnych pieniedzy. Powstały moje własne, niepowtarzalne dekoracje a co najawżniejsze bardzo podobały się mojej mamie.!

P1050496.JPG

P1050498.JPG

Pasja tworzenia została ze mną do dzisiaj. Kocham tworzyć dekoracje, bukiety, ozdoby na różnego rodzaju okazje i pory roku, czasami tak nie wiele trzeba żeby stworzyć coś pięknego.
A teraz? Każdy, kolejny spacer z mężem to nowa inspiracja nowego wianka czy bukietu. Na świeżym powietrzu, zawsze rodzą się świetne pomysły.!
Powiem Wam szczerze, że nawet stara zagloniała doniczka, która ktoś chce już wyrzucić ma swój urok. Czasami warto się zastanowić dwa razy zanim coś wyrzucimy. :)

![P1050502.JPG]
()

P1050506.JPG

p.s. Ostanio myślałam nad stowrzeniem serii dekoracyjnej handmade, może jakieś diy wianków, ozdób na choinkę , lampionów, flowerboxów ?.Co o tym myślicie.? :)

P1040911.JPG

Sort:  

Piękne rzeczy tworzysz. Sam fakt, że coś jest handmade sprawia, że w moich oczach rzecz jest więcej warta (oczywiście jeżeli ktoś włoży w to serce). A słowa "a co najawżniejsze bardzo podobały się mojej mamie.!" sprawiają, że robi się ciepło na sercu :)
Co do twojej serii handmade jestem jak najbardziej na tak. Cokolwiek i kiedykolwiek, ale ZAWSZE może to zainspirować steemian :)

No to od następnego tygodnia działamy 😎, dziękuje za dobre słowo !

Congratulations @nwacrypto! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Przepiękne! Czekam na więcej :)

Dziękuję Ewo ;) już wkrótce zaczynam nową serię handmade , o kuchni oczywiście nie zapominam ;P

Ja jestem za! Czekam na Twa nowa serię:)

Podoba mi sie co zostało zaprezentowane.

sweetsandbeyond bardzo się cieszę, że pobobają Ci się moje dekoracje. :) Już niebawem seria diy. :)

Przepiękne arcydzieła! Urzekły mnie te ciepłe barwy i chyba to, że czuć w nich Twoją pracę i włożone w nią serce 🧡

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55