You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak ochronić się przed oszustami na Steem?

in #polish6 years ago

Ciekawy artykuł, ale jestem w aucie. Chcę do przeczytać później. Czy jest w Steemie jakaś metoda przerzucenia tego do "przeczytaj później" lub czegoś podobnego, co przełączy mnie za jakiś czas? Przypomni?

Mam też jeszcze jedno pytanie. Czy różnego rodzaju aplikacje wspomagające są bezpieczne? Np eSteem na Androida?

Sort:  

Busy posiada taką funkcjonalność, o której piszesz. Steemit niestety nie. Zawsze możesz dany artykuł ze Steemit wrzucić do Pocketa lub do Czytelni w przeglądarce (np. Safari ma taką czytelnię).

Jeśli o aplikacje idzie, to najbezpieczniejsze są te korzystające ze SteemConnect – jest to sprawdzony i bezpieczny sposób. Tak naprawdę żadna aplikacja czy serwis nie jest w 100% bezpieczny, bo oznacza, że przekazujemy nasze klucze trzeciej stronie. Dlatego ważne, by ta trzecia strona była zaufana ;) SteemConnect to właśnie zaufany sposób na przekazanie swoich kluczy i można go podpiąć do dowolnej aplikacji czy serwisu internetowego. Niestety, nie wszyscy twórcy z tego korzystają (przynajmniej na razie).

Dziękuję, czyli co powinienem teraz zrobić. Bo rozumiem, że na moim Androidzie - oprócz odinstalowania eSteem i poszukania czegoś co korzysta ze SteemConnect?

Można na komórce korzystać ze steemit.com w przeglądarce. Ja tak robię i daje radę (oczywiście autoryzuje się kluczem prywatnym posting).

I na litość boską nie używaj komórki za kierownicą bo jak będę stał obok to poczęstuję soczystą wiązanką!

Wiesz co, rozumiem powody tej uwagi, ale ja tam w zasadzie stoję na parkingu przy lokalnej małej myjni i nie mam nikogo przed sobą :) W czasie jazdy staram się mieć zawsze zestaw głośnomówiący :-)

A to całe szczęście - wiązanki nie będzie ;-P.

Nie wiem, czy jest potrzeba usuwać aplikację. Jest chyba całkiem popularna i nie było z nią problemów. Poszukaj w Internecie jakichś opinii i informacji na jej temat. Ja sam osobiście z niej nie korzystam, wystarczają mi Steemit i Busy w przeglądarce mobilnej.

Ogólnie loguj się używając posting key (w tekście o tym masz). Nic nie jest bezpieczne nawet steemit ;) Po prostu z czegoś trzeba korzystać, a za Steemit stoi grupa programistów. W sensie nie mówię o ataku, a czymś w rodzaju - zrobiliśmy błąd jakiś

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63701.73
ETH 2723.12
USDT 1.00
SBD 2.56