You are viewing a single comment's thread from:

RE: Program do odliczania czasu | Python

in #polish6 years ago

Pierwsza sprawa:

Selection_018.png

źródło

Druga sprawa:

Pobierz (.exe):
http://www.mediafire.com/file/zam3nb503z85l4t/odliczanie.exe

Selection_019.png

Reverse engeneringu twojego execa robić nie będę, ale owe dwie kwestie powyżej (spamowanie i linkowanie do podejrzanych execów), spowodowały, że tym razem oflaguje Cię ja.

Sort:  

Właśnie to jest wasza przypadłość nikomu się tu nic nie chce.

jasne... bo ja to tak dla sportu sobie czytam dumpy hexów dla losowych postów.

Ja tymczasem nadal nie widzę, byś usunął link do exec'a. Wygląda to tak, jakbyś miał bardzo duży interes w tym, by ludzie tego execa ściągneli i uruchomili.

Naprawdę dziwi Cię moja flaga? Za samo "vote za vote" chciałem Ci ją dać. Potencjalnie niebezpieczny exec przekonał mnie w 100%.

widzę, że wrzuciłeś drugi post, bez linku do execa. W odpowiedzi na to, redukuje też tutaj flagę, ale ze wzgledów bezpieczeństwa, minimalną flagę ten post będzie jeszcze miał.

Możesz go wyedytować i usunąć link, zdejmę wówczas flagę, ale prosiłbym Cię o nie spamowanie ludzi komentarzami "vote za vote" - to naprawdę jest bez sensu, sam do tego dojdziesz prędzej czy później.

dobra usunąłem exe.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60371.26
ETH 2609.98
USDT 1.00
SBD 2.54