You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kim jest delegat STEEM-u? (STEEM Witness) Podstawowe informacje

in #polish6 years ago (edited)

To ja skromnie tylko powiem, że od niedawna można też głosować na noisy.witness :)

Polska społeczność oprócz noisy.witness i gtg posiada jeszcze jednego witnessa, a mianowicie jamzed :)

gtgjest w czołówce, więc by na niego zagłosować, wystarczy kliknąć na strzałkę obok jego nicku na stronie https://steemit.com/~witnesses

Jeżeli chodzi o noisy.witness czy jamzed, jako że obecnie piastujemy miejsca poza top50, to trzeba owe nazwy wpisać ręcznie w pole tekstowe na dole:

Selection_427.png

Sort:  

@noisy.witness, @gtg, @jamzed, Głosy oddane😎

Dziekuje ;-)

Głosy oddane! Dzięki że jesteście i wspieracie tą społeczność. :)
W którym miejscu można sprawdzić kto ile głosów posiada?

Super artykuł, do tej pory nie wiedziałem o istnieniu tego demokratycznego podejścia od strony steema.
Powodzenia chłopaki!

Wspierajmy Polaków.

Panie @noisy czekamy na oficjalny post, i proszę o oddanie mojego głosu na pozostałych naszych delegatów @gtg i @jamzed, a resztę jak uważasz. Ja lecę dać follow na tych delegatów

@noisy czemu tak aktywna osobę w społeczności steem tak po cichutku zaczyna swoją działalność jako witness? Żadnego oficjalnego info nie było. Łatwo to przeoczyć gdy dowiaduję się o tym z komentarzy :)
@jamzed Skoro Noisy o Tobie wspomina to myślę że warto też i na Ciebie zagłosować.

Zagłosowałem na was!

Dla mnie no brainer. :) Powodzenia!

A gdzie jest artykuł o tym, że zostałeś delegatem? Przecież wszyscy z polish by zagłosowali! Starasz się NIE wejść do pierwszej 30ki czy co? A może przegapiłem to info?

Poza tym noisy na liście delegatów to nie Ty? Na wszelki wypadek na noisy też zagłosowałem...

I ja nieskromnie powiem, że zagłosowałem na noisy.witness kilka dni temu kiedy zauważyłem, że to nowe konto delegata powstało.

Ode mnie głosy też poszły !!!

czekamy na post inauguracyjny :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60935.93
ETH 2645.60
USDT 1.00
SBD 2.56