You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy to wina Noisy'ego, że zgarnął za vloga ponad 100$?

in #polish6 years ago

i zdobytą wiedzę postanowiłem wykorzystać w praktyce formułując tytułowe pytanie.

A wiesz, że sam przyszedłem przeczytać artykuł, szukajac odpowiedzi, czy to moja wina była? :D :)

Sort:  

Teraz dopiero Cię przejrzałem! Powtarzałeś kilka razy, że to nie ich wina z tymi upvote'ami, bo wiedziałeś, że sam dostaniesz upvote od DTube! :P

Powiem szczerze, że nie wiedziałem i pewny być nie mogłem, natomiast jak mam być szczery to liczyłem na to, nie ze względu na same $, tylko żeby właśnie wzmocnić przekaz mojego filmu, że każdy kto filmów generalnie nie kręci, może nakręcić odcinek i dostać upvote, jeżeli materiał będzie dobry.

Chyba wyszło nienajgorzej.

każdy kto filmów generalnie nie kręci, może nakręcić odcinek

Ty może nie kręcisz, ale za to stosunkowo często występujesz publicznie i nagrywałeś już podcasty, więc masz spore doświadczenie i obycie. Jesteś też Noisym, a to podnosi szansę na upvote'a ;) Nowi użytkownicy mają zdecydowanie gorzej. Stąd przykład Piotra Ryczka. I nie piszę tego, aby zniechęcać kogokolwiek do nagrywania. Po prostu dobrze mieć realny pogląd sytuacji. Wiele problemów Steemita bierze się z fałszywych wyobrażeń.

I cóż, nie jest tak, że wystarczy nakręcić dobry film by dostać upvote'a. Ja eksperymentalnie wrzuciłem na DLive kilka filmów, które na moim kanale YT mają kilkadziesiąt tys. odsłon. DLive ich nie docenił. Ale jako, że był to raczej eksperyment i filmy, które miałem gotowe, to nie miało to dla mnie dużego znaczenia. Gdybym jednak stworzył coś od nowa, w dodatku coś naprawdę dobrego, to pewno liczyłbym na nagrodę. Nagranie dobrego filmu, to jednak sporo więcej pracy niż napisanie artykułu.

Chyba wyszło nienajgorzej.

Dobrze wyszło. Tylko czasem Ci ręce ucinało jak się zamachnąłeś ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60763.26
ETH 2638.45
USDT 1.00
SBD 2.48