You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje wspomnienie powodzi we Wrocławiu, dzis mija 20 lat.....

in #polish7 years ago

Przeczytałem całość z zapartym tchem. Czuć emocje z tamtego okresu. Też byłem mały.. i pamiętam jak mnie tata wziął do Raciborza na wycieczkę gdzie powódź zrobiła trochę szkód. Też dużo wtedy nie rozumiałem.

PS.
Napisz jeszcze czy ostatecznie owej Amidze się nic nie stało :)

Sort:  

Kurcze, dzięki Noisy, widzę, że twoja ręka waży :) Ta powódź w pewnym sensie odbiła pewnien ślad w głowach wrocławian, sam pamiętam, że któregoś roku zapowiedzieli stan przedpowodziowy, wpadam do domu, a tam już starszy nakupił konserw i napuściuł do wiader wody ;p Jeżeli chodzi o Amigę, to nic się jej nie stało, została potem spieniężona około 1999 roku, a środki zostały dołożone do zakupu Playstation 1 (na raty!).

W Raciborzu do dzis niektore budynki maja ta specyficzna linie wody, ktora kiedys byla ...

Mam serdecznego kolegę z Raciborza, mówili na niego Wyspa, bo mieszkał podobno na jakieś wyspie tam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64578.03
ETH 2533.83
USDT 1.00
SBD 2.64