Przebiegły ten twój organizm

in #polish6 years ago

(…)
Poczułem, że głowa nagle jakoś tak fajtnęła mi w bok. Otworzyłem oczy.
– No wreszcie… – westchnęła Najpiękniejsza Kobieta Świata.
– Zasnąłem? – zapytałem zdumiony. – Na krześle?!
– Acha – kiwnęła główką. – Spałeś w pozycji na popielniczkę, jak ludzie w pociągu albo pekaesie.
– To znaczy jak?!
– Głowa odrzucona do tyłu, japa szeroko rozwarta. Zabawny widok, w sumie – uśmiechnęła się. – Tylko to chrapanie… Chciałam ci tam do środka nalać wody, żeby to jakoś przerwać, ale litość mnie wzięła. Utopiłbyś się.
– Chrapałem?!
Zastanowiła się.
– Właściwie to nie. Słowo chrapanie nawet w drobnym procencie nie oddaje tego, co wyczyniałeś – przewróciła oczami. – Mój Boże… Nie miałam pojęcia, że bez pomocy zaawansowanej techniki człowiek jest w stanie wygenerować takie dźwięki.
– Rany, przepraszam… – wybąkałem. – Ten upał mnie wykańcza.
– To było pół godziny drogi przez mękę. Ja to jakoś wytrzymałam, dzielna jestem, ale pies zaczął wyć.
Zerknąłem na szczeniaka. Popatrzył na mnie z wyrzutem, po czym wstał, obrócił się i znowu usiadł, ale już tyłem do mnie.
– Obraził się... – stwierdziła fakt małżonka. – Odpocząłeś chociaż?
Dobre pytanie. Zapytałem swojego organizmu, czy odpoczynek był wystarczający. W odpowiedzi organizm prychnął tylko lekceważąco.
– Mój zegar biologiczny nie posiada dużej wskazówki – poinformowałem.
– I co z tego wynika? – nie zrozumiała żona.
– A to, że jeżeli coś trwa krócej niż godzinę, nie jest przezeń zupełnie zauważane – wyjaśniłem. – Tak jakby w ogóle nie miało miejsca.
– Sprytne – powiedziała z przekąsem. – I wygodne.
– Wybacz, kochanie – rozłożyłem ręce – ale taki już mam organizm.
– Przebiegły ten twój organizm – zaczęła się wyzłośliwiać. – Nie angażuje się w nic trwającego mniej niż godzinę, tak? A co, uważa ze nie warto?
– W łóżku jakoś na to nie narzekasz – odgryzłem się.
(…)

©niekarany „Dziennik absurdalny. Pasje: muzyka

Sort:  

Congratulations @niekarany! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Russia vs Croatia


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83