You are viewing a single comment's thread from:

RE: NAGUSKI na plaży.

in #polish6 years ago

Bardzo dobry temat!
Od jakiego wieku dzieci mogą być naguskami? Dla mnie wcale. Maleństwa do 2 roku życia używają jeszcze pieluch. Przecież robią siku nie myśląc o tym. Dlaczego więc mają bezwładnie sikać lub robić kupę na plaży? 😊 są specjalne pieluchy dla maluszków do pływania, warto z nich korzystać. A co po drugim roku życia? Tu już wydaje mi się, że to jest ten wieku kiedy dziecko nie powinno latać po plażach gołe.

Pozdrawiam Cię serdecznie ❤
Brawa za tekst! 👏👏👏❤

Sort:  

I jeszcze dodam, że według mnie powinno się zwracać uwagę rodzicom nagusków :) może nie znają zagrożeń, może nie wiedzą ile wśród nas jest pedofili. Oczywiscie, trzeba podejść do tematu bardzo delikatnie i z wyczuciem.

Dziękuję za opinie i miłe słowo:)
Niestety nie potrafie ludziom zwracac uwagi dopoki na prawde nie widze jakiejs krzywdy czy u dziecka czy u zwierzaka, wiem ze to moja wada, ale przeciez nikt nie jest idealny prawda? hehe ;)

To nie jest Twoja wada. Problem polega na tym, że ludzie kierują się emocjami a nie rozsądkiem. Takie zwrócenie uwagi odbierają za krytykę ich samych a nie samego problemu. Więc w większości przypadków reagują agresywnie. A niektórzy z nas bardzo, bardzo nie lubią agresji. Ten problem nie dotyczy jedynie nagusków. W każdej strukturze, od plaży, poprzez zakłady pracy, spółdzielnie, korporacje aż do parlamentu obserwujemy to samo. NIeczułość na argumenty i wrażliwość na retorykę odbieraną za atak. Aby zapobiec atakowi druga strona pierwsza atakuje no i mamy co mamy. Ja nie, bo na czas wyjechałem.

Dokładnie, doskonale wiem o czym mówisz. Chcesz dobrze, a wychodzi źle...

Całkiem sporo, więcej niż myślimy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58404.34
ETH 2367.70
USDT 1.00
SBD 2.45