You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pokaż swój talent: Popsuta Anshia?

in #polish6 years ago (edited)

Także mam wiotkość stawów, ale nie w tak zaawansowanym stopniu jak Ty. Potrafię zrobić kilka dziwnych rzeczy. A przypadłość jaką przez to mam to nawykowe zwichnięcie rzepki, czyli jak źle postawię nogę to "wyskakuje" mi rzepka z kolana co powoduje ból i unieruchomienie przez dobry tydzień 🙄

Sort:  

Uuuu, to nie, u mnie takich problemów nie ma. Jako dziecko bawiąc się w polu, gdzie były doły, dornie i cała masa nierówności terenu, czasami stawałam na wierzchu stopy. Bolało, traciłam równowagę, ale nigdy nie miałam szyny czy gipsu z tego powodu. Po jakimś czasie tego typu "przeciągnięcia" wracały do pierwotnego ułożenia (gdzie ten czas wynosił do kilku godzin, ale najczęściej wystarczało około 30 minut).

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60768.35
ETH 2411.12
USDT 1.00
SBD 2.60