You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy to wina Noisy'ego, że zgarnął za vloga ponad 100$?

in #polish6 years ago

O, czytam sobie, czytam i nagle pośrednio zostałem wywołany ;)

Proforma: nie uważam, aby moje filmy zasługiwały, na te moment, na szczególne upvoty. Jakby nie patrzeć to wrzucenie tego samego co na YT tylko w 360p... wysiłek pracy żaden, jeden, w miarę sprawny. więcej render.

Natomiast d.tube z mojej perspektywy obecnie nie jest użytkowy. A słyszałem, że jest z tym problem od dłuższego czasu.

Po tym jak zorientowałem się (dzięki @jacekw) jak płytka pod kątem SP jest polska społeczność steem zrozumiałem, że to nadal bardzo, ale to bardzo wczesna faza. Ale dobrze, że teraz próbuje się myśleć jak walczyć z problemami, bo potem gdy wzrośnie bezładność już tak fajnie nie będzie.

Okej delikatnie nie na temat. Zabezpieczam się, że w żadnym wypadku nie mam postawy roszczeniowej.

Sort:  

nie uważam, aby moje filmy zasługiwały, na te moment, na szczególne upvoty. Jakby nie patrzeć to wrzucenie tego samego co na YT tylko w 360p...

Nie wiem jaką "oficjalną politykę" ma DTube. Ale DLive nie bierze pod uwagę (poza kampaniami rzecz jasna) tego, czy robi się kontent specjalnie dla DLive czy wrzuca, to co na YT.

O tym nawet nie mówię - tego typu platformy nie mogą sobie pozwalać na eksluzywność treści na tym etapie. Tu musi działać mechanizm - "publikuj równolegle tutaj, spróbuj."

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61563.75
ETH 2648.09
USDT 1.00
SBD 2.46