Pontonem przez jezioro BoreksteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać jezioro Borek widziany z pontonu :) Niedawno, pokazywałam Wam jezioro z brzegu. Ostatnio znalazłam artykuł , gdzie został opisany jako polskie Hawaje
.

IMG_0709.JPG

IMG_0684.JPG

IMG_0665.JPG

IMG_0573.JPG

IMG_0585.JPG

IMG_0581.JPG

IMG_0560.JPG

IMG_0562.JPG

IMG_0658.JPG

Powtórzę się, ale polecam to miejsce osobom, które chcą wyrwać się z miasta, nie mieć zasięgu ani internetu. Idealne miejsce na reset :)

Sort:  

Hawaje to niech się shawają przy takim jeziorku :)

heheh :D

Fajne miejsce 🖒 Pozdrawiam

Super sprawa, ja też w ten weekend pływałem. (https://steemit.com/polish/@gustoo/weekend-sailing-adventure-weekend-spedzony-na-zaglach)

Nie sądziłem, że tego typu rzeczy są takie relaksujące, szczególnie jak się z miasta ucieknie :p

Widziałam, czytałam, głosowałam i zazdroszczę :D

Fajne miejsce i zdjęcia. Gdzie to jest konkretnie? Chętnie odwiedzę kiedyś. Chociaż mam w okolicy równie piękne. Pozdrawiam!

@tomasso79, o tutaj województwo lubuskie, Kosarzyn, a jezioro jest w Krzesińskim PN :)

Dużo Was kosztowało wynajęcie i nocleg tam?

Your post is nice and useful may you increase success in steemit and do, i will be successful as you become famous and useful for many people, sekalo lagoli gratitude with me read your post I am inspired.
Please pay attention to me and visit my post thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62017.93
ETH 2409.75
USDT 1.00
SBD 2.65