[SYSTEM]: "mysticstool" dołączył do gry.

in #polish7 years ago (edited)

Czołem! Mam nadzieję, że masz, drogi czytelniku, bardzo dobry dzień. Bo ja na pewno :D Czas się przywitać!

 W rzeczywistości mam różne ksywki, ale tutaj możecie mówić na mnie po prostu "Stołek", zapewniam - nie obrażę się :D Jestem 18-letnim uczniem Technikum Informatycznego, a temat Steemit oraz D.Tube śledzę od dosyć dawna.  Pochodzę z północy Polski :)

"Kim Ty w ogóle jesteś, pajacu?"

No właśnie - kim jestem? Jestem dosyć melancholijnym, czasami zamkniętym w sobie chłopakiem o wielu pasjach (chciałbym mieć czas realizować je wszystkie). Na co dzień oprócz "uczenia się", biorę na głowę cosplay, tworzenie stron, robienie odlewów z żywicy poliestrowej lub epoksydowej,  zgłębianie LORE gier, filmów bądź książek lub po prostu zwykłe granie. Lubię też czytać o teoriach spiskowych, różnych niewyjaśnionych sprawach, lub oglądać co tworzą inni, zastanawiając się przy tym jak sam bym to zrobił (ostatnio mam fazę na domowej roboty pociągi z Fiata 126p)
Oprócz tego żyję od konwentu do konwentu, więc jeśli słyszeliście kiedykolwiek o Pyrkonie lub innych, podobnych imprezach - na 200% tam będę :D

No dobra, a co ze Steemit?

Moim szczytem aspiracji jest prowadzenie kanału na D.Tube (co z resztą zacząłem robić, bardziej dla testu do tej pory) o różnej tematyce, ze szczególnym uwzględnieniem gier.
Spokojnie, obejdzie się bez "lets plejów" ;)
Oprócz tego lubię sobie pomarudzić, więc pewnie raz na jakiś czas wrzucę też post o tym, co mnie osobiście wkurza, starając się przy tym zachować takt i powagę, oczywiście.

Coś jeszcze...?

Jest tego o wiele, wiele więcej, ale moja altruistyczna natura sprawia, że nie lubię pisać o sobie. Dużo chętniej odpowiem na pytania, jeśli jakieś macie :) No i oczywiście - cześć wszystkim! :D



Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43