You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia 1: Media i zbita szybka

in #polish5 years ago

Od dawna mówię, że powinno się przemianować ten tag na coś w stylu pl-notka. Pod nazwą artykuł widzę teksty naprawdę grubego kalibru, takie na conajmniej 1000 słów. Jak w gazetach. pl-artykuly jest mylące, a każdy kto pisze na polish używa go byle tylko dostać większy głos.

Sort:  

Jakiś czas temu namawiałam społeczność do używania tagu pl-felietony. Do krótkich tekstów. Sama tego tagu używałam. Ale nikt nie był zainteresowany :(
Wtedy może by się podzieliło prawdziwe artykuły na pl-artykuly a krótkie teksty na pl-felietony.

Felieton to bardzo trudny gatunek i wymagający naprawdę solidnego warsztatu. Krótkość nie jest tu podstawowym kryterium odróżniającym. Pewnie w odczuciu większości użytkowników ten termin po prostu nie przystaje do ich wrzutek, notek, zapisków.

Trzymaj dalej ten trend, aż się upowszechni. Popieram Cię.

<niechktoś>To może zacznij pisać?</niechktoś>

Nie jestem blogerem.

No to nie pomagasz :D

takie na conajmniej 1000 słów

Ja kiedyś chciałem wrzucić na 3K słów i Steem mi tego nie przepuścił :(

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67476.14
ETH 3776.09
USDT 1.00
SBD 3.52