You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rebranding marki @Amelcio - sprawa sprzedaży urządzenia Trezor na wykop.pl

in #polish6 years ago

Naruszyłeś regulamin Wykopu używając multikonta i jednocześnie zdrowy rozsądek mirków nieetycznie podbijając za plecami swoją aukcję.

Sort:  

Powiem Tobie że nie przejmuję się tym. W Świecie krypto trzeba mieć twardą dupę :). Po za tym Wykop.pl ukarał mnie poprzez BAN do 8 sierpnia 2018r. włącznie. A więc jutro ban się kończy. Nie wolno karać kogoś dwa razy za to samo :) a to że tam komuś się nie podoba to że zrezygnowałem z sprzedaży Trezora i sobie podbiłem żeby nie sprzedać. To moja sprawa i moja decyzja :) równie dobrze mogłem nie podbijać i powiedzieć że jednak nie sprzedaję :) na to samo by wyszło.

A główny mój cel był jak zawsze taki sam :) Zwrócić na siebie uwagę :) Darmowa reklama ;) Bo nawet Ci co mnie nie lubią to o mnie piszą ;) Co ciekawe po tej akcji zgłosiło się 2 Mirków bym im odpłatnie ( po obniżonej cenie po 150zł ) ustawił masternode xD Także reklama wykopków działa. Jak by chcieli żebym nie wracał to - poprostu nie pisali do mnie i o mnie i by mnie olali ;) Ale oni nie rozumieją że czy chcą czy nie to o mnie piszą i robią mi reklamę xD Nie mniej jednak wracam oficjalnie pod nowym brandem @masternode bo to przynosi pieniążki ( za samą konfigurację masternode nawet )

Kto cię wypuścił z psychiatryka?

a Ciebie kto wypuścił?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58484.86
ETH 3100.06
USDT 1.00
SBD 2.40