You are viewing a single comment's thread from:

RE: DŻEM Z CUKINII - WARTO, CZY NIE ? Konkurs "Warzywa Sezonowe"

in #polish6 years ago

ojej, bardzo mi przyjemnie, że tak Ci się spodobało! aż się uśmiechnęłam :) śmiałeś się na początku z cukuniowej 'abrakadabry' ?? 😁

bardzo byłabym wdzięczna za rozbudowanie opinii dot dźwięku. czy chodzi o sam fakt, że nieraz było za głośno lub za cicho (np muzyka w stosunku do głosu, część początkowa do ostatniej) czy masz na myśli coś innego?

Starałam się jak mogłam, ale ten mój programik i komputerek skutecznie utrudniają życie ;-)

Sort:  

Serio! Patent z niezły cukinią zabawny i pewnie jak robiłaś też było wiele radości :))

O dźwięku pisałem trochę tutaj:
https://steemit.com/polish/@veggie-sloth/ciach-4-dzwiek-w-wideo-czyli-dlaczego-nic-nie-slychac
i tutaj: https://steemit.com/polish/@veggie-sloth/ciach-7-poskramiamy-noise-a

Z jakiego programiku korzystasz?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66620.20
ETH 3494.63
USDT 1.00
SBD 2.72