You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec odlatuje (10): Suk Waqif, moda w Katarze i coś na deser

in #polish6 years ago

@veggie-sloth jesteś teraz w Katarze? czy to jakiś czas temu było?

bardzo ciekawy artykuł. tyle krajów muzułmańskich, a tyle różnic między nimi!!!

nie spodziewałabym się, że panowie mogą mieć większego fioła na punkcie ubioru, niż panie. to video, które odostępniłeś -mega! 🤣i again - kto by pomyslał,że jedną chustkę na tyle sposobów można wiązać!

zaciekawiło mnie, że Katar to najbogatszy kraj świata. z wiedzą o gospodarce jeszcze jestem do tyłu, ale widzę że u Cb nadrobię ;-) wiesz może, co jest podstawą ich gospodarki? typowo, ropa, czy coś innego ? :)

Sort:  

Było to 3 lata temu, w sumie niedawno. Katar żyje z gazu - ogromna część gospodarki jest na tym oparta - będę o tym pisał w kolejnych częściach :) Zapomniałem również dodać, że panowie przebierają się kilka razy dziennie. Oczywiście cały czas mówimy o bogatych Katarczykach, a nie większości...

Polecam cały kanał z którego jeden odcinek wkleiłem. Prowadzą go mili i weseli ludzie, którzy lepiej niż ja tłumaczą zawiłości tego społeczeństwa i zwyczajów. Są dla mnie źródłem wiedzy i inspiracji przy pisaniu.

mmm. lubię bardzo kanały edukacyjne, zwłaszcza o 'podróżniczej tematyce' - tyle można się nauczyć! będę częsciej do Cb zaglądać :)
kilka razy dziennie? owow. która kobieta tak robi dzisiaj? może 'angielska starsza pani' ? 😁 nieźle! wow. skąd masz tyle wiedzy, poczytałeś, czy dowiedziałeś się wszystkiego podczas wyprawy do Kataru?
domyślam się, zajrzę tam. już poleciłam koledze to wideo, bo jest naprawdę rewelacyjne i inspirujące!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58404.34
ETH 2367.70
USDT 1.00
SBD 2.45