You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec myśli (7): Impreza z marzeń

in #polish6 years ago

@veggie-sloth ! ja wiem, że z reakcją na Twojego posta to ja mam zapłon... zastanawiam się, czy z racji na tempo działania również i w moich żyłach nie płynie 'leniwcza krew' ! ;-)

Słuchaj...muszę Ci gorąco pogratulować tego artykułu! Jak go przeczytałam po raz pierwszy, to przyznam, że tak pobudził moją wyobraźnię, że zastanawiałam się, czy wskoczyłam do Twojej wyobraźni, czy to się działo naprawdę, a ja mam jakiś zanik pamięci ? :D

i forma i treść proszą się o bicie głębokich ukłonów. Nie, żeby inne artykuły nie, ale ten moim zdaniem jest wyjątkowo dobry - aż ciężko dobrze podsumować!

Miejsce akcji, narracja, dobór środków stylistycznych, pomysłowość wątków sprawiła, że jak widać wszyscy zatraciliśmy się podczas tej hucznej zabawy na Twoim drzewie.

Może warto, abyś je częściej organizował ? ;-)

Sort:  

Dziękuję :) Bardzo miło to słyszeć! Coś trzeba pomyśleć znowu o imprezie... Wino dojrzewa! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59698.94
ETH 2303.28
USDT 1.00
SBD 2.51