You are viewing a single comment's thread from:

RE: Meal Prep #1 | My first meal - lots of photos! | Mój pierwszy posiłek - dużo zdjęć! [ENG/PL]

in #polish7 years ago

Można powiedzieć, że tak, ale raczej kupuje się specjalnie pod dany przepis. Nie wiem co macie z tymi czterema dniami, jak wszędzie mówię o trzech :P

Jutro ostatni dzień, czyli będę jadł obiad, który przeleżał 72 godziny. Dzisiaj oczywiście też jadłem i spostrzeżenie mam takie, że pierś z kurczaka robi się sucha w piekarniku, natomiast mięso z ud jest zdecydowanie lepsze nawet po odgrzaniu w mikrofali.

Sort:  

Na zdjęciu masz 4 porcje w pojemnikach i jedna w talerzu. Zakładam, że tę w talerzu jesz od razu, a potem pojemniki na 4 dni.

No tak zależy, jak idę w dany dzień na siłownie, to jem dwa posiłki, dlatego pisałem o trzech dniach, ale fakt faktem - został mi jeden na jutro, dzisiaj jadłem i smakowało bardzo dobrze.

"Toast was a big item in my mother's culinary pharmacopeia. At first it was served plain and dry, but that was soon followed by crisp, sweet cinnamon toast, they baby-bland toast that tasted soothingly of fresh air. Thick slices of French toast, crisp and golden outside but moist and eggy within, would probably come next, always topped with a melting knob of sweet butter and a dusting of confectioner's sugar. I knew i was close to recovery when i got the toast I liked best -- almost-burned rye bread toast covered with salt butter." - Mimi Sheraton, food author, critic 🍞

Tost yourself!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59244.49
ETH 2977.21
USDT 1.00
SBD 3.77