You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga na Strimi !!! To nie nowy wykop a zakop !!

in #polish6 years ago

Cześć @wedkarstwo

Trzeba zacząć od tego, że sprawa była poruszana wiele razy i niestety rozmowy z nimi, nic nie wniosły do tematu z prostej przyczyny. Chłopaki ze @steemcleaners mają swój światopogląd i nie da się im przetłumaczyć. Być może teraz, nadeszła ta pora aby temat poruszać w większym gronie i u samych witnessów.

Od siebie mogę dodać, że po wprowadzeniu nowego strimi (dziś lub jutro) nie będziemy już wypełniać pola gotowymi opisami i będziemy wymagać od Użytkowników kreatywności w tym zakresie aby zminimalizować po naszej stronie jak tylko możemy, właśnie takie działanie jak na Waszym przykładzie.

Niemniej jednak uważam, że powyższy wpis jest krzywdzący zarówno dla Użytkowników Strimi jak i całej naszej ekipy. Jak sam wiesz, rozmawialiśmy na pw i napisałem, że postaram się coś z tym zrobić, jednak cudów bym się nie spodziewał. Nie możesz przypisywać nam działania innych Użytkowników, na których nie mamy praktycznie żadnego wypływu. Staramy się chronić naszych Użytkowników pod każym kątem, jednak wszystkiego nie przewidzimy niestety.

Reasumując temat został poruszony mocno i postaram się coś z tym zrobić. A czym mi się to uda to czas pokaże.

Sort:  

Nie wiem ale skoro np. @nicniezgublem mial taki sam przypadek co właśnie tu wyczytalem Ty jako właściciel serwisu nic nie zrobiłeś w tym kierunku by ustrzec innych userow przed takimi zdarzeniami. Co wiecej dalej narażasz innych na takie konsekwencje. Ten post nie jest krzywdzacy ten post jest ostrzeżeniem dla innych by nie dostali po fladze.

Ale ja wiem. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie co napisałem bo nie doczytałaś widzę.

Na fb nie ze mną pisałeś :). Ogólnie nie mam pretensji do Ciebie tylko do zbiegu okollicznosci. Strimi mial byc Quasi wykopem i był i fajnie odwaliles kawal dobrej roboty. Ale skoro miales sygnały że steemcleaners za to flaguje czemu nie zablokowales tej opcji. Po wczorajszej porannej rozmowie z moim kolegą opcja linku dziala do tej chyba pory. O to mam żal.

Tak jak już napisałem, dziś lub jutro będzie nowy interfejs i nie będzie już kopiowany domyślnie tekst.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67