Witam wszystkich Steemianów!

in #polish7 years ago

Dzień dobry Wszystkim! :)

comment_G7deIqs0YUgytjad1DYhwYckL8ykZFSo.jpg

Nazywam się Artur, mam 23 lata i mieszkam na wschodzie Polski. Na co dzień zajmuje się sprzedawaniem różnych produktów do użytku domowego.

Co mnie tu sprowadza?

Zarejestrowałem się z myślą o pisaniu na temat, który lubię - jak można się domyślić po Nick'u pasjonuje się samochodami. Lubię o nich rozmawiać, dyskutować (z pełną kulturą) i oczywiście robić im zdjęcia.

Nie jestem "Car-Spotterem" tylko normalnym facetem z pasją, który w wolnej chwili chętnie pochwali się doświadczeniami z jazdy i kilkoma fotkami aut, które wpadły mi w ręce.

Jak dowiedziałem się o Steemit?

Grupa "Steemit Polska" na Facebook'u. To tam zobaczyłem artykuły na ciekawe tematy i poszedłem dalej za tropem, czyli dołączyłem do grona użytkowników tej platformy.

Mam nadzieję na miłe przyjęcie w tym portalu no i na chociaż minimalne zainteresowanie moimi przyszłymi postami.

Pozdrawiam! :)

Sort:  

Witaj !

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

Hej, ja jestem tutaj od niecałego miesiąca i jestem mega zadowolona :)
Pewnie Ty też będziesz, powodzenia :)

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

Witaj na Steemit, mogę powiedzieć że ta platforma jest super, sam się przekonasz. Powodzenia

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

Witaj! Dawaj jak najwięcej tych zdjęć, opisuj włąsne doświadczenia i dodawaj ciekawe informacje. Będzie dobrze :)

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

welcome to steemit world . Always Remember 5 points..
1)Never copy paste content from any where ..
2)It can take some time but if you work hard , God will definitely give you success..
3)Never abuse anyone or post haterade content on steemit..
4)Daily post will increase your REPUTATION SCORE (number by the side of your name)
Reputation score is mainly based on upvotes and comments .
No matter what you post ,if it gets upvotes and comments then reputation score will increase
Don't let anyone flag you or downvote you..
5)Your first post should be your introduction..
You can follow me @be4u

Welcome to Steemit! I hope you enjoy your stay here.

Cześć Artur :-)

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego postu :) Tutaj

Congratulations @motomaniak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52