You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wojna flag na polskim Steemit

in #polish6 years ago (edited)

SPOKOJNIE ! Doszliśmy z @fervi do porozumienia i pracujemy nad wspólnym projektem (głównie on) myśle że całą polską społeczność mile zaskoczymy.

Co do flagujących moje posty nie zmieniam zdania. Uważam że steemit to nie jest dobre miejsce dla trolli takich jak @rafalski i paru innych. Podtrzymuję wszystko co napisałem w komentarzach pod tym postem: https://busy.org/reakcja/@mmmmkkkk311/dedykacja-dla-wszystkich-flagujacych

Sort:  

Skoro wyzywasz kolege od troli i @fervi się na to godzi i jakiś wspólny projekt to jestem zaskoczony. Nie spotkałem się z wyzwiskami w strone kolegów już dawno ale od grudnia to narasta. Troche kultury!
Wy jak Kargul i Pawlak😀 podejdź że do płota i ręke podajcie. Przyglądam się tym dyskusją i cicho siedze ale przyjdzie czas kiedy 👊 pierd...

Nie musimy się we wszystkim zgadzać co nie oznacza że nie powinniśmy się szanować na wzajem i współpracować w sprawach co do których się zgadzamy. Dobrze by było gdyby tą zasadę zrozumiał @fifek którego poprosiłem o zdjęcie flagi z tego postu

To wspópracujmy.

I powiedz mi Józef co ja mam zrobić jak on nazywa mnie trollem pomimo to, że on mi dawał ciągle bezpodstawne flagi na moje komentarze, które mu nie pasowały? (można to sprawdzić bez problemu, polecam czytającym osobom steemd.com/@nazwa_uzytkownika). Moje flagi były tylko kontrreakcją. I nie jest to moja opinia, a fakt do sprawdzenia.

Do tego nazywa mnie milicjantem, sam nim będąc (ponawiam - flagi na komentarze bez powodu, o skasowaniu payout z artykułu zupełnie niepowiązanego nie wspominając). On po prostu myśli, że jak będzie mocno krzyczeć to jego prawda będzie prawdziwsza i pieniądze na steemit mu w tym pomagają.

Zrób mute i olej sprawe. Widze ze nic nie mozna zrobic slabszym reputacja i tym z silniejsza reputacja

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58431.12
ETH 3142.83
USDT 1.00
SBD 2.43