You are viewing a single comment's thread from:

RE: Do mmmmkkkk311

in #polish6 years ago

Dziękuję. Szczerze mówiąc to ja nie zasługuję na takie wyróżnienie.

mimo emigracji twoja Polskość został zachowana w stopniu wzorcowym

Muszę przyznać że było wręcz na odwrót, przez wiele lat po wyjezdzie z Polski zupełnie mnie nie interesowało to co się dzieje w kraju, nawet się cieszyłem że mogłem się wyrwać od tych wszechobecnych mafii, układów, haraczy i wyłudzeń które nie pozwalały rozwijać zwykłym uczciwym ludziom skrzydeł. Dopiero tragedia smoleńska była dla mnie momentem przełomowym, wtedy przypomniałem sobie że jestem polakiem i zacząłem się interesować wydarzeniami w kraju.

Pomyślałem sobie że lepiej byłoby gdyby takie pamiątki były dostępne dla większej liczby osób. Idealnym kandydatem do opieki nad tą odznaką byliby @fundacja @hallmann @bezkresu a ja będąc w kraju chętnie bym odwiedził Królestwo Bez Kresu by napić się herbaty i obejrzeć eksponaty.

Czy jesteś skłonny zaakceptować takie rozwiązanie?

Sort:  

Pomysł pierwszorzędny i dołożę jeszcze kilka gadżetów i wyślę @halmanowi .... Ale mam jeszcze 3 takie odznaki jak się zdecydujesz to czeka na Ciebie .

P1550860.JPG

Spakowane po obiedzie idę na pocztę P1550861.JPG

Dzięki! Wyeksponujemy to w KBK. Tylko najlepiej zamiast Dawid Hallmann (można skreślić) napisz na kopercie Fundacja Tradycji Miast i Wsi / Królestwo Bez Kresu. Będzie łatwiej odebrać jak zostawią awizo.

kurka wodna juz wysłałem.... :( ale priorytet a nie polecony

Nic się nie stało. Mam tylko nadzieję, że poczta tego gdzieś nie zapodzieje.

Jak tylko dotrze daj mi znać

To ja dziękuję za pamięć. No i mam nadzieję, do zobaczenia w Królestwie Bez Kresu! :)

Ok twoja decyzja i przekaże ją @hallmann owi.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93