You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zasady komentowania moich postow

in #polish7 years ago

"Podoba mi się - daję follow/upvote, nie podoba - idę dalej"
Dobrze to ujales, chcac byc uczciwym napisalem ten post po to by uprzedzic osoby ktore zdecyduja sie glosowac negatywnie na moje posty ze ja tez umiem glosowac i mam do tego prawo chociaz nie jest moim zamiarem wojna na ujemne glosy. (takie dodatkowe przypomnienie tego o czym wszystcy wiedza)
Ze swojej strony postanowilem ze zadko bede zabieral glos pod postami i komentarzami innych uzytkownikow ktore mi sie nie podobaja chyba ze beda razic glupota, zaklamaniem i niewiedza. Wtedy uzyje swoje prawo do komentowania a w ostatecznosci prawo do glosowania

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64454.42
ETH 3179.89
USDT 1.00
SBD 2.57