Zasady komentowania moich postowsteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)


img: pixabay

Update 3: Po przeanalizowaniu sytuacji stwierdzam ze bede publikowal tylko przez https://busy.org/@mmmmkkkk311 lub

Update 1: Ze wzgledu na "zamordyzm" @noisy jestem coraz blizszy rezygnacji z prowadzenia tego konta. Czekam az oflaguje wszystko co napisalem i moja reputacja spadnie ponizej zera

Wyglada na to ze on chce bysmy rozmawiali o przyslowiowej "dupie Maryny" zamiast poruszac tematy ktore nas interesuja.

Update 2: Od tej pory bede wspieral tylko tworcow i komentujacych na d.tube jezeli jestescie zainteresowni to podajcie linki do swoich kanalow tak bym mogl zasubskrybowac.

Po rozmowie jaka przeprowadzilem z @fervi pod tym postem https://steemit.com/steemit/@mmmmkkkk311/when-steemit-is-down-and-you-think-your-money-is-gone chcialbym oglosic zasady dotyczce komentowania moich postow:

  1. Moje Upvotes mozna zdobyc:
    a. gdy czytam twoj post i stwierdzam ze zasluguje na upvote
    b. gdy komentujesz moj post a ja stwierdzam ze to jest wartosciowy komentarz - tu przeznacze zdecydowana wiekszosc upvotes.
    (Sila takiego upvote bedzie uzalezniona od tego czy podazasz za mna (follow), jak dlugo , czy upvotowales dany post czy tez ile razy resteemowales moje posty) spelnienie wszytkich warunkow = od 50 do 100% voting power

Niestety moja reputacja jest drastycznie niska i nie moge dac wam zadnych gwarancji ze kazdy kto spelni takie warunki otrzyma upvote, wiele osob mowi ze lepiej jest nie schodzic ponizej 80% voting power https://steemnow.com/@mmmmkkkk311 .

  1. Downvotes:
    a. spam i obrazliwe komentarze
    b. komentarze glupie i nie na temat ktore sa proba wciagniecia mnie w bezsensowna dyskusje (to nie jest twitter z ktorego sie tu przenioslem a na ktorym walcza dwa wrogie sobie partyjne klany, w dodatku oplacane naszymi pieniedzmi)

Kazdy inny komentarz uznam za neutralny.
Link do tego postu bede zamieszczal pod kazdym nowym postem
Czytam wszystkie komentarze
Zasady moga byc zmienione w przyszlosci

Jezeli uwazasz ze moje posty nic nie wnosza do spolecznosci a wrecz sa szkodliwe, prosze Cie - wycisz mnie (MUTE) i podazaj swoja droga w pokoju.

Let's make Steemit a better place. Better than Twitter, Facebook or Youtube ! Remember - We're All God's Children

Niech Steemit bedzie naszym zamkiem na chmurze. By zylo sie lepiej, By zylo sie lepiej wszystkim !

Sort:  

@mmmmkkkk311 jeżeli chcesz, żeby ludzie przestrzegali tego regulaminu, to dodawaj informację z linkiem do tego wpisu w stopce każdego swojego posta.

To już nieaktualne, rzeczywistości nie da się zaczarować. Jedyny regulamin jaki uznaje to https://steem.io/SteemWhitePaper.pdf

Nie zawsze się z Tobą zgadzam ale nie mogę powiedzieć aby treści które publikujesz były bezwartościowe, np. post o pobieraniu organów ze zwłok wyprowadził mnie z błędnego przekonania w którym zapewne dalej tkwi wiele osób (że potrzebna jest zgoda na pobranie). Na pewno dobrze jest mieć bądź co bądź kontrowersyjny głos bo nadaje to dyskusji pluralizmu i zapobiega cenzurze. To rolą odbiorcy zgodzić się lub zaprzeczyć danym tezom. Aby jednak to zrobić świadomie musi poznać różne punkty widzenia. Tak więc dobrze jest mieć Cię tutaj. leci up i follow :)

Zrozumiałe mój profil - moje zasady. Nie widzę w tym nic dziwnego. Upvote👍& follow🙂

święte słowa, z którymi raczej każdy się powinien zgodzić w 101%

Niestety z powodu Twojej niskiej reputacji chyba łatwo może dojść do sytuacji że, flaga od nowego/ych użytkownika/ów (startowa wartość reputacji 25) wystarczy, żeby Twój post został oznaczony jako ukryty (due to low rating)
Popieram jednak zasadę: Podoba mi się - daję follow/upvote, nie podoba - idę dalej, no chyba że post nakłania do przestępstw, oszustw, nadużyć lub innych czynów mogacych zaszkodzić innym psychicznie, fizycznie lub w innej sferze. Wtedy należy się flaga.
Kontrowersyjne tematy sa dyskusyjne, ale takie dyskusje też należy poruszać o ile sa poparte logicznymi argumentami.

"Podoba mi się - daję follow/upvote, nie podoba - idę dalej"
Dobrze to ujales, chcac byc uczciwym napisalem ten post po to by uprzedzic osoby ktore zdecyduja sie glosowac negatywnie na moje posty ze ja tez umiem glosowac i mam do tego prawo chociaz nie jest moim zamiarem wojna na ujemne glosy. (takie dodatkowe przypomnienie tego o czym wszystcy wiedza)
Ze swojej strony postanowilem ze zadko bede zabieral glos pod postami i komentarzami innych uzytkownikow ktore mi sie nie podobaja chyba ze beda razic glupota, zaklamaniem i niewiedza. Wtedy uzyje swoje prawo do komentowania a w ostatecznosci prawo do glosowania

Tylko, że autor nakłada flagi według widzimisię a nie w przypadku "przestępstw, oszustw, nadużyć lub innych czynów mogących zaszkodzić innym psychicznie, fizycznie lub w innej sferze. Wtedy należy się flaga."

Jest tu nowy więc może nie rozumie jeszcze zasad na jakich opiera się system głosowania. Dajmy mu właściwe wskazówki żeby korzystał z nich prawidłowo. Potem pozostaje mieć nadzieję, że zastosuje porady w praktyce :)
PS. Właśnie zostałem Twoim 200 followersem :D

Jest tu nowy więc może nie rozumie jeszcze zasad na jakich opiera się system głosowania.

Nieprawda, mści się flagami za flagi, chociaż nawet w komentarzu powyżej twierdzi, że nie jest to jego intencją. Flagę zawsze wytłumaczy tym, że post mu się nie podobał i wg niego nie zasłużył na payout, podczas gdy każdy rozsądny użytkownik wie jakie są prawdziwe powody zostawiania przez niego flag. Obawiam się tylko, że coraz mniej tutaj rozsądnych osób.

Miło, dzięki :)

Podoba mi się :-) Zasady są jasne, moim zdaniem zdroworoszsądkowe i podane do publicznej wiadomości, zatem jeśli ktoś skomentuje Twój post to wie na czym stoi.

Super, spać po nocach nie mogłem zastanawiając się w jaki sposób mogę zdobyć upvota

Bardzo dobrze, wszystko jasne. Trzeba walczyć o swoje, i się nie dawać.

to nie powód by ot tak flagować

nie musisz wchodzić z nim w dyskusje

a co powiesz o osobach, które oflagowały jego posty bo się z nimi nie zgadzały? Jak np jego post o szczepionkach?

Mają prawo do tego, flaga 🚩 to jest to samo co głos w dół na innych portalach.

Tylko tutaj jest inaczej ujęty z względu na działanie tzn zmniejszanie lub likwidowanie zarobku.

Mam nadzieję że nie dojdzie do wojenki na flagi, każdy musi zrozumieć że można mieć inne poglądy, ale trzeba się szanować bo jesteśmy na wspólnym podwórku. Mam na myśli ogólnie STEEM jak i tag polish.

Dyskutować zamiast flagowac, ot tyle.

Mają prawo do tego, flaga 🚩 to jest to samo co głos w dół na innych portalach.

Z tym się nie do końca zgadzam. Bo jednak danie 100 łapek w dół na yt ni 10 w górę nie spowoduje ukrycia filmu. przykład, ale ostrzegam nie płacę za onkologie Wręcz im więcej łapek, nie ważne czy w górę czy w dół tym lepiej dla autora.

Tylko tutaj jest inaczej ujęty z względu na działanie tzn zmniejszanie lub likwidowanie zarobku.

I właśnie on przecież w tym poście wyraźnie pisze za co downvote i nie ma tam nic o tym co piszesz.

Downvotes:
a. spam i obrazliwe komentarze
b. komentarze glupie i nie na temat ktore sa proba wciagniecia mnie w bezsensowna dyskusje (to nie jest twitter z ktorego sie tu przenioslem a na ktorym walcza dwa wrogie sobie partyjne klany, w dodatku oplacane naszymi pieniedzmi)

Okej, po prostu wiem co z tego będzie - wojna na flagi. Bo niektórym osobom ciężko przejść obojętnie wokół tego co kolega @mmmmkkkk311 wypisuje.

Ale jeśli im będzie ciężko przejść obojętnie i dadzą mu flagę, bo się z jego poglądami nie zgadzają to ja nie widzę problemu czemu on miałby nie dać flagi im. a kto z tej wojny wyjdzie zwycięsko zadecyduje Steem Power.

Nie, zdecyduje nie Steem Power, a reputacja. W pewnym momencie gorsza osoba zawsze będzie miała ukryte posty

Trochę mi wstyd jak widzę niektóre komentarze pod tym artykułem, pojawiły się duże pieniądze i nagle wszyscy stali się ugodowi.

Widzę tego dobre i złe strony:

  • jeżeli ktoś pod wpływem zachęty finansowej zmienia nagle zdanie, że to co według niego było wcześniej złe jest teraz nagle dobre - to taką zmianę postrzegam raczej negatywnie u takiej osoby
  • jeżeli ktoś pod wpływem zachęty finansowej zmienia nagle swój ton wypowiedzi i zamiast szukać konfliktu nagle staje się bardziej ugodowy - taką zmianę postrzegam jako pozytywną.

Generalnie zgadzam się, ale drugi punkt jest niebezpieczny. Większość zła na świecie wynika z zaniechania i ugodowości - przynajmniej w moim mniemaniu. Polityków można opłacić, za cenzurę można zapłacić itd itd. Szczególnie dziwnie to wygląda w przypadku, gdy autor zdaje się (lub udaje) nie lubić wszelkiej cenzury i szachrajstwa. Widzę więc tutaj podwójne standardy działania.

Generalnie zgadzam się, ale drugi punkt jest niebezpieczny.

Tak, zgadzam się z Tobą.

Większość zła na świecie wynika z zaniechania i ugodowości - przynajmniej w moim mniemaniu.

może doprecyzuje, co miałem na myśli, napisałem to:

ton wypowiedzi i zamiast szukać konfliktu nagle staje się bardziej ugodowy

Przede wszystkim chcąc dać do zrozumienia, że ludzie mogą zmienić formę swojej wypowiedzi - na bardziej przyjazną.

To jednak co ważne, by treść przesłania się nie zmieniała. Ja mogę się z kimś nie zgadzać, ale mogę komuś powiedzieć to kulturalnie. To czego nie powinienem robić, to pod wpływem zachęty finansowej nagle dochodzić do wniosku, że jednak się zgadzam z tą osobą.

nagle staje się bardziej ugodowy

To było niefortunne wyrażenie z mojej strony. W mojej ocenie jest trochę dwuznaczne. Faktem jest, że z osobą kulturalną łatwiej dość do porozumienia. Nie chciałem jednak dawać do zrozumienia, że należy godzić się za wszelką cenę. Swojego przeciwnika w rzeczowej dyskusji nadal jednak można szanować, pomimo nie zgadzania się z jego argumentami.

Co tu jest grane?!! Jozef pyta! Nie drażnić lwa bo lew to ja💪😀
Jedno jest pewne. Pieniędzmi przyjaciół nie zdobędziemy. Ja kieruje sie zasadą prosta: zawsze być sobą. Jest dobry post jest upvot. Jest nieciekawy to omijam. Proste.

Dlaczego mijasz sie z prawdą? Żaden zamordyzm, noisy oflagował post, w którym przeinaczasz fakty. Tylko tyle. Skorzystał ze swoich zasad dotyczących flagowania.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64296.25
ETH 3182.70
USDT 1.00
SBD 2.55