You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mysiowy raport z akcji Perpetuum Mobile

in #polish5 years ago (edited)

Odrzucone propozycje

Prośba do kuratorów: nie wymieniajcie takich postów w raportach, to może stawiać autorów w niezręcznej sytuacji, ja również nie mam czasu na tłumaczenie się za każdym razem, kto za co i dlaczego trafił na blacklist (zresztą teraz już nie pamiętam)

Generalnie blacklist powstała dlatego że większość spoleczności polish nie chciała by ten bot powstał. Z tego co pamiętam, to kilka osób na polish lansowało wtedy pomysł tokenów GPT( dobra osoba to osoba która nie używa bidbotów) którego pomysłodawcą był Ned (o ile dobrze pamiętam). Good Person Token był pomysłem tak idiotycznym że już wtedy uznałem że nie ma żadnych szans na realizację. Intuicja mnie nie zawiodła, zwyciężyła mądrość zbiorowa i pomysł upadł. Na wszelki wypadek poprosiłem jednak tych którzy wierzą w GPT żeby się zgłosili sami na blacklist. (kilka z tych osób poprosiło mnie po jakimś czasie o usunięcie ich nicków z blacklist, co zrobiłem z przyjemnością)

Drugi powód to mój post o weku-scam, prosiłem i ostrzegałem ludzi (nie tylko ja bo również gtg, fervi i wielu z was) by nie brnęli w to G... Nikt nie słuchał, więc nie mając innego wyjścia dodałem publikujących tam autorów do blacklist. Strasznie mi się za to oberwało i niektórzy zrównali mnie z glebą przy okazji używają niewybrednych epitetów - i to jest trzeci powód za który z automatu dodaję na blacklist.

Sort:  

Dzięki za odniesienie się, rozumiem.

No właśnie, tutaj zaczęła się rekrutacja na blacklist. Bidbot PM wystartował kilka tygodni pózniej a prośbę o zgłaszanie się na blacklist ponawiałem wiele razy tak by dotarła do każdego

Jak widać trudno mówić o większości przeciw. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61926.98
ETH 3060.91
USDT 1.00
SBD 3.79