Perpetuummobile zatrzymane, nowy tag #NieDlaRoszczensteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

Bot został zatrzymany na 7 dni. W tym czasie będę głosował manualnie (więc żadne blacklisty nie obowiązują) na nowym tagu #NieDlaRoszczen. Zachęcam wszystkich do napisania postu lub nagrania wypowiedzi (dtube) na temat żądań amerykańskich organizacji żydowskich i dyplomatycznych nacisków na Polskę, których celem jest uzyskanie odszkodowania za żydowskie majątki, których właściciele zgineli podczas drugiej wojny światowej i nie pozostawili spadkobierców.

http://ustawa447.pl/

Sort:  

Can't understand can you write in english brother?

Posted using Partiko Android

Bot was disabled for 7 days he will be manually updvoting posts

Cześć. Być może trochę zaspamuję, mam nadzieję, że nie. Natomiast nie będzie to aż taki wielki offtopic, bo w tym poście wspomnałeś o blackliście, a ja w tej sprawie. Nie wiem jak inaczej z Tobą nawiązać kontakt, więc piszę tutaj. Mianowicie miesiące temu miałeś post o "amnezji", zdejmowaniu ludzi z blacklisty, działaniu razem dla dobra steem etc. jeśli dobrze pamiętam :) Ja chyba się nie załapałem na amnezję, mimo, że jeszcze dawniej niż ten post o amnezji trafiłem chyba u Ciebie na czarną listę, za jakiś post w temacie którego się nie zgadzaliśmy (chyba nie polityczny, zdaje się że chodziło o podejście do zdrowego żywienia? nie wiem, tam dostałem od Ciebie downvote). Stąd pytanie - nadal z czarnej listy ściągasz, czy taka opcja odpada? Z góry dzięki za szczerą odpowiedź, pozdrawiam :)

Co do tematu posta - takie spostrzeżenie osoby postronnej. ustawa447.pl mogłaby mieć więcej dokładniejszych informacji na stronie głównej na temat tego czym jest ta ustawa 447. Na razie jest jedynie Stany Zjednoczone w maju 2018 roku uchwaliły tzw. Ustawę 447 przez którą Polska będzie musiała oddać organizacjom żydowskim 300 mld $.. Jako osoba która nie jest w temacie trochę taki niedosyt odczułem. Gdyby informacja była dokładniejsza (co, jak, kiedy, dlaczego mamy płacić rzekomo etc) to pewnie wpłynęłoby na całą akcję pozytywnie.

To wyłącznie sugestia, odczucia kogoś, kto stronę odwiedził i nie jest w temacie tej ustawy.

Słyszałem o tym, nie wiem czy prawda, ale nie zdziwiłbym się
https://ussus.wordpress.com/2013/04/06/zydzi-wypedzani-47-razy-w-ciagu-1000-lat-dlaczego/

Szkoda, że do tematów nie dałeś tematu, ja mam nadzieję napisać tekst (może będzie przyjęty) o tym dlaczego Żydzi i Amerykanie (czy UE itd) nie powinni za bardzo wtrącać się w Polską politykę (jakkolwiek zła by ona nie była). Ale może złe wnioski wyciągam i będzie jakaś riposta - zobaczymy.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67