You are viewing a single comment's thread from:

RE: Perpetuummobile zatrzymane, nowy tag #NieDlaRoszczen

in #polish6 years ago

Cześć. Być może trochę zaspamuję, mam nadzieję, że nie. Natomiast nie będzie to aż taki wielki offtopic, bo w tym poście wspomnałeś o blackliście, a ja w tej sprawie. Nie wiem jak inaczej z Tobą nawiązać kontakt, więc piszę tutaj. Mianowicie miesiące temu miałeś post o "amnezji", zdejmowaniu ludzi z blacklisty, działaniu razem dla dobra steem etc. jeśli dobrze pamiętam :) Ja chyba się nie załapałem na amnezję, mimo, że jeszcze dawniej niż ten post o amnezji trafiłem chyba u Ciebie na czarną listę, za jakiś post w temacie którego się nie zgadzaliśmy (chyba nie polityczny, zdaje się że chodziło o podejście do zdrowego żywienia? nie wiem, tam dostałem od Ciebie downvote). Stąd pytanie - nadal z czarnej listy ściągasz, czy taka opcja odpada? Z góry dzięki za szczerą odpowiedź, pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58171.46
ETH 2472.55
USDT 1.00
SBD 2.42