perpetuummobile - propozycje zmian

in #polish6 years ago (edited)


Mam nadzieję że na moje propozycje nie zareagujecie tak jak pani lewaczka na wybór D. Trumpa na prezydenta USA.

Aktualna lista kuratorów #perpetuummobile:

#pl-fotografia - @hallmann
#pl-tradycja - @fundacja
#pl-architektura - @katayah
#pl-sztuka - @katayah
#pl-kosmos - @astromaniak
#pl-muzyka - @andzi76
#pl-gry - @kapitanpolak
#pl-sport - @beleg
#pl-filmy - @kusior
#pl-emocjonalnie - @michalx2008x
#reakcja - @minprawdy
#pl-zwierzeta - @kamilkowalski
#pl-kobieta - @sisters
#pl-blog - @rozku
@kurator-polski ma wolną rękę

Propozycja nr 1

Już wiem jak dzięki Mana Power zakładać darmowe konta na Steem.
https://steemit.com/utopian-io/@mcfarhat/hf20-tutorial-claiming-and-creating-discounted-accounts-1538321171071
W ten sposób założyłem https://steemit.com/@kontotestowe

Jeżeli ktoś z kuratorów nie chce używać bota ze swojego konta głównego bo np. martwi się o to że to może wpłynąć na jego UA Score to proszę o kontakt na czacie. Ja założę specjalne konto do #perpetuummobile np: @pl-fotografia czy @hallmann-kurator

Propozycja nr 2

Chciałbym dodać nowe tagi do PM. #pl-kuchnia #pl-kryptowaluty #pl-wege. Żeby to zrobić musiałbym zmniejszyć (mam nadzieję że tylko chwilowo) do 7 sbd wsparcie na każdy tag. Kuratorów proszę o opinie.

Propozycja nr 3

Od tej pory kuratorzy mogą wykorzystać 1 SBD z każdej otrzymanej transzy na podbicie własnego postu.

Sort:  

Pani z filmiku niezwykle skutecznie naśladuje odgłos pękającego zwieracza, podczas zjawiska zwanego bólem d...

A wyjaśni ktoś jak to jest dokładnie z tym UA Score? Nie zagłębiałem się w temat...

Podbijam bo w sumie też nie wiem :/

hahahahhha 😂 😂 to komentarz do filmiku z góry
(@kontotestowe też ma ładny filmik)

  1. jestem na tak (kontakt na czacie?!? zaryzykuje 😎)
  2. jestem na tak
  3. konsekwentnie jestem na nie :)

:)

  1. sprawdzę jutro, nie mam wyboru

Dobra, dobra 😁 wekuianinie 😂

Posted using Partiko Android

Miałeś ze mną podobno nie dyskutować :o

Posted using Partiko Android

  1. Pomysł dobry (chociaż ostatecznie bym nie ograniczał się do PM)
  2. Pomysł dobry
  3. Pomysł jest dobry jeśli kurator jest dobry (i to ma służyć jako wynagrodzenie). Ale zarazem źle działa jeśli kurator np. kręci wały, bo dasz mu dodatkowy hajs.
  1. Dobry pomysł, chyba skorzystam. Proponuję konto o nazwie pl-muzyka. O nic się nie martwię, tylko mam non-stop stres jak podbijam jakiś post żeby przez przypadek nie wkleić w memo hasła.
  2. Dobry pomysł popieram
  3. Jestem za, podzielam pomysł @kapitanpolak

@pl-muzyka założone, sprawdz transfers, napisałem Ci jak odebrać konto

Wielkie dzięki, zrobione. Niedługo pójdzie pierwszy raport z tego konta.

Hi @mmmmkkkk311, I'm @checky ! While checking the mentions made in this post I noticed that @pl-fotografia and @hallmann-kurator don't exist on Steem. Did you mean to write #pl-fotografia ?

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Zmiany na plus. Chociaż co do tagu pl-wege to nie jestem przekonany, że będzie tyle postów, aby było co oceniać.
Ps. Jeszcze nie śpisz czy już?

Ja przed chwilą właśnie wróciłem z liczenia głosów z wyborów samorządowych. Burdel taki, że ogarnąć tego się mogą 😑

  1. Nie za bardzo się orientuje o co chodzi z UA Score, nie śledziłem za bardzo tematu. Jednak myślę, że konto @pl-filmy mogłoby się przydać. Nie publikowałbym na osobistym koncie raportów z PM, tylko z tego drugiego. Podbijać botem z tego innego konta też by było mi lepiej, bo nie musiałbym się obawiać, że mi się kasa z PM pomiesza z moją osobistą :D A nad innymi zastosowaniami będę się zastanawiał.

  2. Nie mam nic przeciwko :)

  3. Tym bardziej nie mam nic przeciwko :) A to przez moją pazerność ;-)

zrobione, sprawdz transfery

Super, dzięki :)

To prosiłbym jeszcze o specjalne prawa kuratorskie dla konta @pl-filmy, bym mógł podbijać tym kontem teksty za więcej niż 0,25 SBD.

następny raport opublikuj z pl-filmy a ja prześlę tam nowe SBD

  1. Dobry pomysł :)
    Sama jakiś czas temu założyłam konto wspierające tag #pl-kuchnia, nazywa się oczywiście @pl-kuchnia. Tam publikuję posty Konkursu Kulinarnego i inne oraz robię resteem wpisów publikowanych na naszym kuchennym tagu.

  2. Bardzo się cieszę z możliwości współpracy :) #pl-kuchnia rozwija się bardzo ładnie i nasi pokładowi kucharze z pewnością zasługują na dodatkowe wsparcie.
    Jeśli chodzi o #pl-wege, to posty tam publikowane są również na #pl-kuchnia i jako opiekun absolutnie ich nie pomijam, wręcz przeciwnie - podbijam i promuję. Jeżeli dodanie kolejnych tagów do PM miałoby wpłynąć na obniżenie wsparcia na innych tagach, to może na razie wystarczyłoby dodanie tylko #pl-kuchnia? To tylko moje przemyślenia na szybko...

  3. Tą możliwość można by wykorzystać np dla postów konkursowych, z których zarobek przeznaczony jest na nagrody dla zwycięzców.

Dzięki za opinię, poczekam jeszcze kilka dni zanim podejmę ostateczne decyzje

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.06
ETH 2551.41
USDT 1.00
SBD 2.65