MK - Steemiak - Avatar. Wygraj 25 sbd.

in #polish6 years ago

Od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym avatarem a że teraz na steemit mówi się tylko o steemiakach to pomyślałem sobie że warto by mieć własnego i awansować go do roli avatara.
Projekty mogą być żartobliwe a nawet złośliwe. To jedyna szansa by mi "dociąć" i zamiast flagi zarobić steem dolary. Czekam 7 dni, zamiast komentarza możecie napisać własny post.

Twórca steemiaka którego wybiorę (o ile ktoś coś wymaluje czy skleci) na nowy avatar otrzyma 25 sbd.


Wiadomość dla kuratorów: @nervi, @baro89 i @samarek69 zostałi usunięci z blacklist, nie zapominajcie o nich gdy coś napiszą.
#pl-architektura na wypadek gdyby ktoś chciał wybudować mojego steemiaka.

This post was made from https://pl.network

Sort:  

A oto i moja propozycja ;)

IMG_20181004_161322.jpg

Jak czas pozwoli, to powstanie jeszcze Steemiak 3D ;)

Pozdrawiam

Na potrzeby loga warto rysunek odręczny zwektoryzować, tutaj mi trochę pokracznie wyszło bo automatycznie darmowym toolem: ;)

mk.png

Jasne, jestem nawet w stanie go narysować ;p
A tak serio to jest to projekt bardziej Steemiaka (który ma powstać) niż loga. Logo byłoby bardziej profesjonalnie wykonane 😜

No ja też dam moją propozycję mi się jakość tak kojarzysz i myślę, że pasuje do Ciebie;-)

MK.PNG

Noo dla mnie ogień!

Posted using Partiko Android

Dzięki;-)

Proszę :) Może nie jest to steemiak na miarę konkursowych, ale takiego talentu nie mam! Miłej zabawy :D

mmkkkk.jpg

Za tą czerwoną flagę to możesz bana na steemie dostać :D

mi się podoba, gwiazdki zabrakło na kapeluszu ale i tak się każdy domyśli że to jest wujek Sam

Gwiazdki zostały spolszczone... :) Ale biale na czerwonym tle zdecydowanie źle się kojarzą :) @saunter jak sobie wyobrażasz @mmmmkkkk311 z białą flagą!? :)

wyłącznie z biało-czerwoną!

Haha i znowu red flag. Pomysłowo

Posted using Partiko Android

Chciałbym zgłosić swoją pracę konkursową.

Przedstawia ona przede wszystkim bogactwo, to właśnie tym powinien charakteryzować się dobry awatar w 21 wieku! Widać tu renesansowy przepych - znak rozpoznawczy najbardziej majestatycznych osobistości. Temu nie może służyć lepiej nic innego jak tylko "Narodziny Wenus" wspaniałego artysty, Sandro Botticellego.

Dobry awatar, szczególnie dla polskiej społeczności, to też pokazanie potęgi i siły Polski, a cóż nie jest jej większym symbolem jak Husaria pędząca na koniu w ogniu płonących wrogich ciał. Żeby nie posądzono nas o nieprawdę to zamieszczamy zdjęcie nas samych z polaroida - to uwiarygodnia nasz przekaz, że my to my a nie oni.

Na koniec każdy avatar powinien też być w miarę na czasie, stąd używając wysublimowanych technik 21 wieku oraz zaawansowanych technik decoupage-u dodajemy do naszego oryginalnego polaroidu jakiś modny element, w tym wypadku jest to ćma, podbijająca serca śmieszków na całym świecie.

Tym samym powstałe dzieło jest wiekopomne, już zanim użyte - będące częścią polskiej tradycji i kultury.

Witam, oto moja propozycja ;) ! PozdrawiamMkkkk.jpg

mkcafe.jpg

Troszkę się pobawiłem i wymyśliłem :)

Zdjęcie moje, orzeł mój, słabe wykonanie moje. Drapieżny orzeł biały z ofiarą.

![MK311.jpg]
()

Cześć MK, oto moja propozycja :) pozdrawiam
mk311.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75