Jak wygląda MK?

in #pl-sztuka6 years ago (edited)

question-mark-2123967_1280.jpg

Większość z Was zapewne wie jaką sympatią darzymy się razem z @mmmmkkkk311. Nie ma co ukrywać - miłości z tego nie będzie pomimo tego jak Mk uwielbia mi dawać klapsy ♥️

Były właśnie klapsy, rózgi i hadżaby. Nie było potu, krwi ani łez, ale wszystko przed nami.
Ostatnio obdarował mnie cudownym komplementem, pisząc, że zajmuję zaszczytne pierwsze miejsce na jego uwielbianej Czarnej Liście. Jest ona już legendą na Steemit, każdy o tym wie. Nie chcę być mu dłużna, więc w ramach wdzięczności stworzyłam dla niego avatar.

piZap_1538645473627.jpg

Jest to moja autorska wizja tego, jak tajemniczy @mmmmkkkk311 wygląda.
Oczywiście nie mogło zabraknąć flagi, jest to jego nieodłączna broń w walce z niegrzecznymi użytkownikami.
Jest także pejcz. Dlaczego? A no dlatego, że lubi on dawać klapsy, więc pomyślałam, że pejczem będzie dosadniej a i jego dłoń tak się nie zmęczy.

Kochany @mmmmkkkk311, mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Ci do gustu.

Oczywiście nie może zabraknąć piosenki dla Ciebie:

Powiem to
Jednym tchem
To czysta formalność, ty o tym wiesz.
Dawno już
Jak te dwie
Flagi na wietrze miotamy się.
To nasze serca chcesz wciągnąć na maszt
Do połowy, bo masz już dość.
Ogłosić koniec nas, gorycz i żal
Może zastanów się jeszcze

Pozdrawiam! ♥️

Sort:  

Hahah widzę ze sporo mnie omija na steemit :))) ciekawe co na to mkkk... ;) Pozdrawiam!!:)

Niecierpliwie czekam na jego reakcje 😁

Loading...

Ciekawe czy głosowanie na ten post tez spowoduje wciągnięcie na tę listę ?
Oby nie :)
A co do avatara, czy ta łysina sugeruje za wysoki poziom testosteronu czy raczej opcję wysokiego czoła, które ponoć charakteryzuje ludzi inteligentnych ? ;)

Myślę, że możesz być bezpieczna. Ewentualnie dostaniesz ostrzegawczego klapsa ☺️

Zdecydowanie wysoki poziom testosteronu!
Zwróć uwagę na ten delikatnie wystawiony język 😝

Ha Ha Ha... wygląda jakby miał na coś smaczek ;)

Ciekawe czy głosowanie na ten post tez spowoduje wciągnięcie na tę listę ?

Bez obaw.

Ale klapsa chyba dasz koleżance? ;)

Przecież wiesz że klapsy są tylko dla Ciebie (serce mi zmiękło po tym jak się rozpłakałaś po pierwszej rózdze)

Nie było potu, krwi ani łez, ale wszystko przed nami.


Nie bądź taki, podziel się trochę klapsami :) Wystarczy dla każdej z nas, a ja obiecuję, że nie będę zazdrosna.

Najpierw porozmawiaj z koleżanką, być może w przeciwieństwie do Ciebie, ona nie lubi takich konfiguracji...

Bardzo proszę o usunięcie tagu #pl-rekodzielo, gdyż jest on przeznaczony dla wpisów dotyczących rękodzieła (przedmiotów wykonanych manualnie).

Z tego co widzę po postach to nie tylko... :)
Ależ oczywiście, że usunę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56775.06
ETH 2345.64
USDT 1.00
SBD 2.36