[PL] Kultowe polskie przeboje - Tydzień trzeci

in #polish6 years ago

Witam moją genialną publikę.

#3.png

[PL] Kultowe polskie przeboje - Tydzień trzeci
Witam moją genialną publikę.

Cześć!
Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam kolejne zestawienie „Kultowych polskich przebojów". Zapraszam także do zapoznania się ze zmianami, które zaczęły obowiązywać od tego zestawienia. Ale o tym poniżej 😎 .
Chciałbym także poinformować was o zmianach, które zaszły w potach. Mianowicie ilość otworów została skrócona z dziesięciu do pięciu. Wynika to z powodu zbyt długiego postu. Gdy post jest zbyt długi zniechęca on potencjalnych czytelników oraz tych, którzy już śledzą moją twórczość (decyzja została podjęta po otrzymanych wiadomościach, oraz poradach znajomych). Kolejnym powodem jest to, że mając mniejszą pulę piosenek łatwiej jest zdecydować, na którą piosenkę chcemy oddać głos w cotygodniowym głosowaniu. Mam nadzieję, że przyjmiecie te zmiany pozytywnie.

Krótko o serii:
Seria „Kultowe polskie przeboje” jest cyklem cotygodniowych materiałów, w których przedstawiane jest lista 5 bombowych piosenek wszechczasów. Tekst ukazuje się w piątki o godzinie 18:00. Listę tworzy autor bloga, jak i sami czytelnicy, którzy proponują piosenki, które chcieliby zobaczyć w następnych zestawieniach. Odbywa się to w komentarzach lub wiadomościach prywatnych na portalu steem.chat . Ponadto co tydzień odbiorca głosuję na najlepszą piosenkę tygodnia w głosowaniu. W niedzielę ukazuję się post z wynikami oraz „Piosenką tygodnia".

1.Wilki - Love Story

Autor tekstu w tym przypadku oddaje nam w nasze ręce (a może uszy albo oczy ? ;D) swoje dzieło, które jest ironiczne, ale zarazem jak prawdziwy! O tym majstersztyku możemy także powiedzieć, że jest intrygujące tak samo, jak i cały zespół Wilki.

Zapraszam do obejrzenia teledysku oraz odsłuchania piosenki:

2. Irena Jarocka - Kawiarenki

Piosenka znana każdemu, kto urodził się przed rokiem dwutysięcznym. Piosenka wielokrotnie notowana w najważniejszych krajowych zestawieniach. Sama autorka zdobyła wiele nagród oraz wyróżnień. Zapraszam do odsłuchania jednego z jej najbardziej znanych i cenionych utworów.

Piosenka:

3. Brathanki - Czerwone korale

Chyba pierwsza piosenka z drugiego milenium. Ale kto mi zabroni? Przecież to moje zestawienie 😄 . Ważne, że piosenka ta uważana jest przez wiele osób za kultową.
Lubię tę piosenkę za jej melodyjność i za to, że „wpada w ucho". Po przesłuchaniu będziecie ją nucić przez cały dzień.

Zapraszam do odsłuchania:

4. Czarno-Czarni - Nogi

Piosenka o ... Chyba się tego nikt nie spodziewał. Piosenka jest o nogach. Kolejna piosenka, która urzeka swoją melodyjnością.

Zapraszam do odsłuchania utworu zespołu Czarno-Czarni:

5.2 plus 1 - Chodź, pomaluj mój świat

Piosenka starsza niż poprzednie, ale czy mniej urzekająca? Ja bym polemizował. Kolejna piosenka, która przywołuje wspomnienia. Nic tylko rozsiąść się w fotelu i słuchać w kółko.

I do tego was zapraszam:







To już na tyle w tym zestawieniu. Ja zapraszam Cię do zagłosowania na twoją ulubioną piosenkę z zestawienia. Twój głos ma wpływ na ogłoszenie "Piosenki tygodnia"

Głosowanie:
https://www.strawpoll.me/16440383

Linki do poprzednich zestawień:

Tydzień pierwszy: https://steemit.com/polish/@mizej/pl-kultowe-polskie-przeboje-zestawienie-1
Tydzień drugi: https://steemit.com/polish/@mizej/pl-kultowe-polskie-przeboje-tydzien-drugi


Piosenka (zeszłego) tygodnia: https://steemit.com/polish/@mizej/piosenka-tygodnia-tydzien-drugi

Koniec.png

Sort:  

Ten post został podbity przez użytkownika @mmmmkkkk311 i jego program #perpetuummobile. Z jego inicjatywy zostało przydzielone opiekunom Tag'ów po 10 SBD na wspieranie dobrych treści na platformie #steemit, ja dostałem na wspieranie Tagu #pl-muzyka.

Wielkie dzięki za kolejne wsparcie :)
()

Nie ma za co, fajny pomysł na serię, wiele dobrej muzyki

Kawiarenki, jak ja dawno tego nie słuchałam!
Dzięki Tobie z przyjemnością powróce w tamte czasy :)

O tak! To jest cel całej tej serii. Świetnie jest uszczęśliwiać ludzi 😄
A ja zapraszam Cię do zagłosowania na twoją ulubioną piosenkę z zestawienia (być może kawiarenki 😊) w głosowaniu:

www.strawpoll.me/16440383

Oraz do zaproponowania swojej piosenki którą chciałabyś ujrzeć w kolejnym zestawieniu 😎

Dzięki za komentarz 😁

giphy.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60728.87
ETH 2661.87
USDT 1.00
SBD 2.50