Nasze życie jest takim, jakie uczyniły je nasze myśli...

in #polish6 years ago (edited)

masze zycie.png

...dlatego tak bardzo dbam o ich jakość, starannie filtując treści, które dopuszczam do swojej głowy. W dzisiejszych czasach za sprawą kina, telewizji, reklam, mediów społecznościowych, ale także szeroko rozumianej sztuki - otoczeni jesteśmy przekazem różnorodnej treści:

  • takiej, która nam służy,
  • takiej, która nam szkodzi.

Popatrz na poniższy obrazek - to mój zrzut z ekranu na przeglądarkę Brave (polecam), którą zainstalowałem sobie w ubiegły wtorek. Przeglądarka w zaledwie 7 dni zablokowała dla mnie:

  • 1060 trackerów
  • 8555 reklam !!!

Pomyśl tylko, jak wielu intruzów próbuje wpłynąć na moje myśli - za sprawą samych reklam w internecie! A gdzie radio, telewizja, gazety, kino czy ulica?

brave.jpg

Treści, na które się otwieram - stanowią określoną energię, z której swój początek biorą myśli. Dlatego uważnie obserwuję:

  1. swoje myśli, ponieważ stają się słowami,
  2. swoje słowa, ponieważ przekształcają się w czyny,
  3. swoje czyny, gdyż stają się moimi nawykami,
  4. swoje nawyki, które kształtują mój charakter,
  5. swój charakter, gdyż staje się on moim przeznaczeniem.

Pozdrawiam!

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Congratulations @millionaire33! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98