Cokolwiek potrafisz, lub myślisz, że potrafisz - rozpocznij to!

in #polish6 years ago (edited)

5-Cokolwiek potrafisz, lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to..png

Hej,
muszę się przyznać, że dawno nie pisałem.
W sumie nie jestem pewien, czy w ogóle mogę powiedzieć, że cokolwiek pisałem. Na platformie obecny jestem zaledwie kilka dni i dość szybko zrozumiałem, że wielu z Was poważnie "wymiata" w tej dziedzinie ;)

Bardzo podoba mi się idea steemit i wartość jaką wnosi do przestrzeni elektronicznej.
System wynagradzania osób tworzących tę społeczność wydaje się być unikalnym i sprawiedliwym rozwiązaniem, dlatego zamierzam konsekwentnie kontynuować swój projekt, rozwijając się jednocześnie w nowym środowisku.

Inspiracją dla mojego dzisiejszego wpisu, niech zostaną słowa wypowiedziane przez Johanna Wolfganga von Goethego:

"Cokolwiek potrafisz, lub myślisz, że potrafisz, rozpocznij to.
Odwaga ma w sobie geniusz, potęgę i magię."

Kwestia jest dość ciekawa i dotyczy wielu z nas, ponieważ przekonany jestem, iż każdy w postaci wiedzy lub talentu, może mieć coś sobą do zaoferowania - drugiemu człowiekowi. Niestety w wielu przypadkach, dobrowolnie rezygnujemy z eksploracji swoich talentów:

  • w obawie przed opinią innych,
  • w przekonaniu, że to co sobą oferujemy, nie jest wystarczająco dobre.

Wystarczy jednak zaufać swojemu sercu, czy jak kto woli wewnętrznej intuicji - zdobywając się na odrobinę odwagi i pewną dozę koniecznej ekshibicji, a sprawy same nabiorą właściwego dla nas tempa rozwoju.

Wszystkiego dobrego,
M33

Sort:  

Z radością przyklaskuję temu, co napisałeś, ponieważ w tak niewielu słowach zawarłeś tak wiele - pokorę, wynikającą z samoświadomości oraz zdecydowaną deklarację kontynuowania swojego przedsięwzięcia! Bardzo dobrze, chwali się!!!
PS. Ja też jestem początkujący na platformie, więc doskonale Cię rozumiem :)
Pozdrawiam dzisiaj po raz drugi ;)

Dziękuję, życząc spokojnej nocy ;)

Dodałbym trzeci punkt - niska samoocena wynikająca z błędnego wychowania środowiska. Rodziców, nauczycieli, kolegów, księdza... Nazywa się to w języku symbolicznym podcinaniem skrzydeł.

Tak, kilka słów o podświadomości, także warto napisać.

Congratulations @millionaire33! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments
You got a First Reply
Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard knock out by hardfork

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63207.78
ETH 3068.52
USDT 1.00
SBD 3.87