[Niedźwiedziowe wywiady] - wywiad z @lukmarcus

in #polish6 years ago

hiring-3216063_1280.jpg

Witam Wszystkich serdecznie

Czas na wybór pierwszego gościa "niedźwiedziowych wywiadów" dobiegł końca.
Przez społeczność zostali zaproponowani następujący kandydaci:

  • @lukmarcus który zebrał 8 głosów oraz wyraził chęć udziału w wywiadzie
  • @mmmmkkkk311 zebrał 5 głosów lecz niestety odmówił udziału w wywiadzie
  • @nicniezgrublem zebrał 2 głosy i wyraził chęć wzięcia udziału w zabawie (liczę na to że w kolejnej edycji również wyrazisz chęć wzięcia udziału)
  • @michalx2008x 0 głosów odmówiłem również wzięcia udziału w pierwszych wywiadzie
  • @synekto zebrał 0 głosów lecz wyraził chęć wzięcia udziału w zabawie (liczę na to że w kolejnej edycji również wyrazisz chęć wzięcia udziału)

Listę głosujących oraz szczegółową argumentację osób wyrażających chęć udział w zabawie oraz tych którzy tej zgody nie udzielili można przeczytać tutaj [Niedźwiedziowe wywiady] - wybieramy rozmówcę

Zasady dotyczące dyskusji:

  • netykieta przede wszystkim
  • przed napisaniem pytania warto przeczytać komentarze innych i sprawdzić czy ktoś już nie zadał takiego pytania.



Aby dodać dyskusji nieco dreszczyku emocji postanowiłem nagrodzić 3 najciekawsze pytania moim upvotem ( 50%, 30% oraz 20% na tą chwile są to kwoty ~0,76$, ~0,61$ oraz ~0,30$) . Nagrody zostaną przyznane 6 dnia dyskusji. O wybór najciekawszych pytań proszę @lukmarcus pomiędzy 4 a 6 dniem dyskusji i podesłanie mi swoich typów na czacie lub ewentualnie napisać pod wybranym komentarzem że zasługuje on na nagrodę.

chat.png

Uważasz wpis za wartościowy? Kliknij RESTEEM:)

Nie podoba się? Również kliknij RESTEEM i hejtuj wspólnie ze znajomymi ;)

horse-2573655_640.png

@michalx2008x
PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
EN:"Be the change you want to see in the world"
divider-36856_1280.png

Sort:  

Żeby nie odpowiadać kilku osobom tego samego. Jak trafiłem na Steem:

To było lipcowe popołudnie, rok 2016. Dzwoni telefon - patrzę, a to Noisy. Zaczyna od tego, że jest pewna strona i chce mi o niej powiedzieć, żeby potem nie było "że ci o tym wcześniej nie powiedziałem".

Wtedy nie miałem pojęcia czym jest blockchain, czym są kryptowaluty, o Bitcoinie słyszałem tylko to, co przypadkiem trafiłem w internecie, ale nie było to w ogóle w centrum moich zainteresowań.

Słuchałem Krzyśka i wciąż nie wiedziałem o co chodzi - ta, jasne, myślałem sobie, zarabianie w internecie, chyba każdy z nas to przeżył. Za namową zarejestrowałem się, wtedy była to kwestia sekund i konto miało się od razu.

Steemit był wtedy ciężki do ogarnięcia, było mało ludzi chętnych do pomocy, mało też różnych narzędzi. Widziałem wyniki innych i nie miałem pojęcia, jak do nich "dołączyć". Moje początkowe zauroczenie zamieniło się we frustrację i zniechęcenie. W zasadzie po niedługim czasie zapomniałem o Steemie, pomimo kilku dobrze ocenionych postów, i wróciłem do niego dopiero na początku 2017 roku (także po dyskusji z Noisy), gdy powstała idea stworzenia polskiej społeczności. Ale to już inna historia :)

Upvote & resteem done..it's for you bro..
gifeditor_20180621_223638.gif

Thank you for your numerous releases of my photographic series. But this entry is addressed only to the Polish community. I ask that you only make my entries available in English.

I apologise for my English. I use a translator.

Ok bro i got it

Witam, moje pytanie brzmi który jesteś rocznik? pozdrawiam

1985 - ostatni rocznik przed gimnazjum.

Skąd Dowiedziałeś się o Steemit?

Czy włożyłeś własne pieniądze w Steem?

Czy widzisz w projekcie Steem przyszłość?

  1. Zobacz inny komentarz.
  2. Nie, nie wkładałem żadnych pieniędzy z zewnątrz.
  3. Na początku Steem był dla mnie bardzo fajną wizją, która wiele osób potrafi zachwycić, ale będąc tu już długo, obserwując kolejne problemy i afery, ta wizja coraz bardziej przestaje byś utopią. Zagubiło się pierwotne hasło platformy, że doceniany jest dobry kontent. Z niecierpliwością czekam na tak zwane Społeczności wraz ze swoimi tokenami, wtedy być może wszystko się zmieni.

@lukmarcus jakiś czas temu zauważyłem pewną zbieżność nazwisk ;) pewnie można gdzieś to sprawdzić ale wole zapytań osobiście czy @noisy jest z Tobą spokrewniony ?

Noisy to mój kuzyn. Nasi ojcowie to bracia.

Pytania ode mnie:

  1. jaki typ użytkowników najbardziej Cię irytuje na Steemit?
  2. jak trafiłeś na Steemit? (jeśli o tym pisałeś to przegapiłam.. ale warto o tym opowiedzieć w wywiadzie!)
  3. jakie są Twoje 3 ulubione gry?
  4. czym zajmujesz się zawodowo?
  5. jakie są Twoje poglądy na teorie spiskowe? (do tego pytania zainspirowały mnie komentarze pod różnymi postami)
  1. Oj, to bardzo ciężkie pytanie. Ale gdybym miał wybrać tych NAJBARDZIEJ irytujących... Chyba ci, którzy bezprawnie wykorzystują pracę innych ludzi.
  2. Zobacz inny komentarz.
  3. Nie zostało sprecyzowane - jakie gry? :) Ogólnie lubię postapokalipsę, więc z komputerowych to Fallout 1/2, chociaż nie wiem czy miałbym odwagę do tego teraz wrócić. Z fabularnych to z kolei Neuroshima - super polski system, trochę już zapomniany. Gamerem jestem od bardzo dawna i ciężko podać jakieś konkretne tytuły, bo przez te lata było dużo bardzo dobrych gier - Starcraft, Mirror's Edge, Wiedźminy czy Assassiny. Za długo by wymieniać :)
  4. Zwykła nudna praca, żeby zarobić na życie. Sprzedaż internetowa i serwis.
  5. Ale to najpierw musisz zapytać o jakąś konkretną teorię :)

miałabym podać konkretną hm.. za duży wybór :) czyli to oznacza, że nie jesteś na nie zamknięty? tzn że istnieją takie, których jesteś zwolennikiem?

Im dłużej żyję, tym więcej poznaję takich teorii, ale nie mogę z góry założyć, że każda z nich jest od razu kłamstwem. Trzeba je podzielić na głupie, logicznie możliwe, ale totalnie nieprawdopodobne, oraz takie, które mogą mieć w sobie ziarno prawdy.

ok mam jeszcze jedno pytanie...

  • jak się czujesz jako główny bohater pierwszego wydania niedźwiedziowych wywiadów? :)

Bardzo mi miło z tego powodu, że ktoś chce mi zadać jakieś pytanie :)

dziękuję za odpowiedzi :)

1 - Jak zaczęła się twoja przygoda ze steemit?

2 - Co uważasz za najcenniejsze bądź najbardziej wartościowe na steemit?

3 - Co sobie pomyślałeś jak dowiedziałeś się o steemit, raczej nie warto, czy aaaa spróbuje ale nie sądzę żeby to się jakoś przyjęło

  1. Zobacz inny komentarz.
  2. Każdy autorski post na jakimś poziomie jest cenny, a za najmniej wartościowe uważam przede wszystkim plagiaty, a potem memy i filmiki z gier.
  3. To chyba też opisałem w 1.

A to ty od razu odpowiadasz :D myślałem że będą wybrane jakieś 10 pytań z pośród wszystkich w komentarzach i zostanie napisany oddzielny post już z odpowiedziami ale taki w formie wywiadu no ale spoko zaraz wszystko sobie przeczytam :P pozdrawiam :)

W pierwotnej wersji tak właśnie miało być lecz w ostatniej chwili zmieniłem zdanie i uznałem że żywa dyskusja będzie atrakcyjniejszą formą.

Jak nazwałbyś przerwę na papierosa w firmie produkującej papierosy?

Jestem ogromnym przeciwnikiem papierosów i uważam za dyskryminację to, że palacze mają więcej przerwy w trakcie pracy. A wracając do pytania - jeżeli palone będą te same papierosy to można to nazwać testowaniem produktu :)

Też jestem wielkim przeciwnikiem. Starałeś się... Ale myślę, że testowanie produktu to raczej praca a nie przerwa od pracy :)

W takim razie przerwę na papierosa w firmie produkującej papierosy bym nazwał głupim pomysłem :)

Przeciwnikowi papierosów jestem w stanie uznać taką odpowiedź. Gdybyś był nałogowym palaczem pewnie tego pomysłu byś tak nie nazwał ;)

  1. Ile w ubiegłym kwartale George S. zapłacił Ci za cenzurowanie treści na platformie?

  2. Dlaczego drażni Cię, gdy użytkownicy zwracają się do Ciebie po imieniu? Założę się, że nie jeden wiele by oddał, by móc nazywać się Łukasz!

  3. Skąd twoja olbrzymia fiksacja na punkcie Gwiezdnych Wojen? Którą część tej hitowej serii uważasz za najlepszą i dlaczego jest to „Imperium kontratakuje”?

  4. Jaki był największy zamek który zbudowałeś w Minecrafcie?

  5. Ulubiony bot na Steemit?

  1. No właśnie za mało, dlatego był miesiąc bez flag na znak protestu. Teraz stawka jest o wiele lepsza, ale w związku ze spadkiem krypto pojawia się mało treści do cenzurowania.
  2. Jeżeli ktoś ma problem z wejściem na mój profil, gdzie imię jest podane na tacy, a wymyśla swoje własne imiona, z czasem przestaje to być śmieszne.
  3. Być geekiem i nie mieć fiksacji na punkcie Star Warsów to grzech. Podana przez ciebie część jest zdecydowania najlepsza - bardzo dobre rozwinięcie bohaterów z Nowej Nadziei, wielowątkowość, różnorodność otoczenia, brak happy endów i genialny suspens na koniec.
  4. Większe zamki z klocków stawiam w rzeczywistości.
  5. @diosbot

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65753.03
ETH 3281.80
USDT 1.00
SBD 2.68