Witaj, świecie!steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Stało się, jestem na Steemit. Przyszła i pora na przedstawienie się i powiedzienie kilku słów o sobie, chociaż nie przepadam za tym wcale!

wp20140814181501propro2xd.jpg

Kwiat narcyza

Nazywam się Mateusz

Mieszkam w Krakowie. Pochodzę jednak z nieco bardziej południowych rejonów Polski, a niektórym wydaje się nawet, że jestem góralem. Wychowałem się na wsi, nazwijmy ją Kiedowo. W Kiedowie – jak sama nazwa wskazuje – czas płynie w sposób z goła odmienny, a przyszłość i przeszłość pozostają ze sobą w bardzo zaplątanej i nielinearnej relacji. Kiedyś napiszę o tym trochę więcej.

Studiuję elektroniczne przetwarzanie informacji. Jest to informacja o tyle ważna, że wprost przekłada się na to o czym będę chciał pisać na Steemit. Technologia i Internet są ze mną od bardzo dawna, a sam uważam siebie za dziecko Internetu. Jak na ironię, ze światową siecią internetową łączy mnie niejednoznaczna relacja miłości i nienawiści. W szczególności fascynuje mnie Internet z kulturowego i socjologicznego punktu widzenia – uwielbiam obserwować zachodzące w nim zmiany, ale także zmiany w świecie, które on powoduje. Jedną z takich wielkich i cały czas zachodzących zmian jest właśnie technologia blockchain, która – mam nadzieję – jest zapowiedzią wielkiej decentralizacji.

Trochę o tym, co robię

Zajmuję się projektowaniem graficznym i montażem filmowym. Chociaż zdarza mi się tworzyć strony internetowe i aplikacje webowe, w głębi duszy pozostaję humanistą – kodzenie cały dzień przy klawiaturze nie byłoby spełnieniem moich marzeń. Wolę analizować, obserwować, myśleć i pisać.

Kocham także muzykę oraz inne formy sztuki – literaturę, sztuki plastyczne, fotografię i film. Nieśmiało prowadzę własny projekt muzyczny dźwiękowy Lugshar, czasami piszę coś do szuflady, moim telefonem robię zdjęcia do MEGAszuflady (bądź innych chmurowych rozwiązań).

Czym jest dla mnie Steemit?

O społeczności Steemit dowiedziałem się od @kaysh i zostałem przez nią zachęcony do dołożenia swojej cegiełki, za co dziękuję!

Traktuję Steemit jako szansę, aby uwolnić część tych rzeczy z szufladowego jarzma (a może uwolnić szufladę z jarzma tych rzeczy) i zarazem dać od siebie coś dla społeczności. Oprócz dzielenia się moimi wytworami chcę także pisać konstruktywne artykuły, tutorialne i inne merytoryczne treści.

Chętnie usłyszę Wasze porady i opinie oraz odpowiem na Wasze pytania.

Dzięki za uwagę i do usłyszenia!

0E0C092A-DF67-49D3-8100-BCA47093DF0B.JPG

Confirmation foto

Sort:  

Jest Dukaj na półce, jest upvote!
Cześć typie, liczę na tonę merytorycznego kątętu.

A! Rzeczywiście, Dukaja widać! No, to biorę się za kreowanie kątętu, szalom!

Cześć! Widze, że wybrałeś opcję posta "power-up". Obecnie kompletnie się to nie opłaca, gdyż biorąć 50/50 i sprzedając na markecie SDB na Steem możesz dostać o wiele więcej Steem Power (ze względu na to, że cena SDB jest bardzo wysoka).

Bardzo fajne dark ambienty tworzysz :)
Simulacrum to inspiracja Baudrillardem?

Hej, wielkie dzięki za tę informację, nie wiedziałem o tym. Na pewno się doinformuję w tym aspekcie :)

Jeśli o Simulacrum chodzi, to nie jestem do końca pewien. Pomysł na tytuł zasugerował mi mój przyjaciel, ale najpewniej właśnie teorią Baudrillarda się zainspirował w swojej sugestii. Więc pośrednio – tak. Ja wtedy nic o tym nie wiedziałem.

Dzień dobry, Panie Ciszczoń!
Uwalniaj szufladę z jarzma wszystkich tych pięknych rzeczy, które w niej ukrywasz. Czekam na nie!
PS Bardzo, bardzo lubię to pierwsze zdjęcie.

Tego najbardziej mi brakuje – motywacji. Myślę, że będzie lepiej :) Dzięki za te miłe słowa, pomagają!

Przesłuchałem sobie lugshar i powiem Ci, że świetne - takie niepokojąco-intrygujące dzięki w mojej opinii. Bardzo do mnie docierają :) Powodzenia na steemit, masz mój up-vote ;)

Dziękuję! Aż się chce tworzyć! Choć z moim podejściem do tworzenia... Jutro będzie o tym podejściu więcej :)

Cześć Mateusz.

A cześć, cześć!

Witaj na Steemit! Powodzenia

Dziękuję!

Witaj to dawaj co tam masz.

Cześć, właśnie opublikowałem nowy artykuł :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

witaj na steemit , jak możesz daj follow , często jestem aktywny i wspieram osoby mnie followujące upvote'm

Fajne, ciekawe brzmienia :) Pozdrawiamy muzycznie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54