You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wspomnienia z Frontu #1: Porażka, czyli sukces

in #polish6 years ago

Fascynująca opowieść!

Niezbyt wyrafinowana matematyka mówi mi, że jestem od Ciebie młodszy o kilkanaście lat. Będę uważnie śledził wpisy z tej serii, bowiem będą dla mnie zarazem inspiracją i nauką. Myślę, że w historii każdego człowieka możemy odnaleźć coś, co będzie i nam bliskie. Sądząc po tym wpisie – cała ta seria będzie dla mnie bardzo ważna. Pisz nadal i nie oszczędzaj słów :)

Sort:  

Dzięki! To motywujące, że są ludzie, którzy chcą czytać te moje wypociny :)

Są, są .. - odpowiedziało echo :)
-ciny, ciny ... :) :) :)

Może poszli do lasu...? ;)

Kiedy człowiek szczerze dzieli się sobą – swoimi przeżyciami, doświadczeniami, lękami, nadziejami itd. – wtedy zawsze wychodzi to dobrze, nienachalnie, bez zbędnej pompy i skromności też. Ja mam naturę humanisty i dlatego zawsze chętnie będę czytał takie (piękne) wypociny.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51