You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit - najlepsza decyzja grudnia

in #polish6 years ago

Jakie ładne, transparentne podsumowanie. Super Ci idzie. Zdaje się, że zaczęliśmy mniej więcej w tym samym czasie, więc porównałam się do Ciebie i... Zdecydowanie muszę trochę podgonić :) Ale tak, Steemit był i moją najlepszą decyzją grudnia. To naprawdę jeden z najciekawszych portali społęcznościowych w internecie i zawsze ogromnie mnie cieszy, kiedy widzą, jak ktoś wypowiada się o nim równie pozytywnie co Ty.

Sort:  

Dzięki za dobre słowo :) Co do podgonienia... Postów może i masz mniej, ale za to ich efektywność jest duuuuużo większa ;)

Niby tak, ale zobacz na ilość followersów. Masz ich zdecydowanie więcej, co dobrze wróży na pzyszłość. Mnie jakoś ludzie nie chcą followować. Może za mało komentuję? Chyba muszę robić to częściej. Ech. Doba naprawdę powinna trwać co najmniej dwa razy dłużej :)

Różnica nie jest znowu tak duża. A do tego dochodzi fakt, że od miesiąca wrzucam na swojego fanpejdża tylko linki do Steemita.

Hej! Dołączam do dyskusji ;) Ja też złapałam steem'owego bakcyla i cieszę się, ze spotykam tu takich ludzi jak Wy! Co do folloowersów, to zgadzam się z @mazelin że udzielanie się w komentarzach jest chyba kluczem , a doba powinna być dwa razy dłuższa haha Ja muszę walczyć o czas na przygotowanie i dodania posta, a w moim przypadku to stworzenie przepisu, ugotowanie dania, sfotografowanie go, obróbka zdjęcia, napisanie posta. Ale warto! Bo Steemit daje mi szansę łączenia pracy, z wychowywaniem rocznej córeczki i podróżami. Pozdrowienia dla Was!

No nie wiem czy te komentarze mają takie znaczenie. @Mazelin napisała ich wiecej ode mnie ;) [przynajmniej na ten moment] Ale jedno jest pewne - Steemit promuje aktywność. I jest dobrym bodźcem do działania. Pozdrowienia! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63432.48
ETH 3063.80
USDT 1.00
SBD 3.81