You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Opowiadanie - "SYMULACJA"

in #polish7 years ago (edited)

Właśnie bardzo starałam się skracać to opowiadanie, bo w trakcie pisanie ogromnie zaczęło się rozrastać. Materiału spokojnie starczyłoby na książkę, ale książek trochę się boję. W krótkich tekstach jestem zdecydowanie lepsza. Ale cieszę się, że Ci się podobało :) I ogromnie dziękuję za zwrócenie uwagi na literówki - już poprawiłam :)

Sort:  

Nie boisz się książek. Boisz się tego, że nie sprostasz wyzwaniu.
Natomiast ja widzę, że jeśli tylko stawisz temu czoła, to efekt przerośnie Twoje oczekiwania.
Nie jestem z tych, którzy wyczekują w kolejce po Iphone'y, ale po sklejkę papieru takiego kalibru chętnie bym poczekał.

Pomyślę. Ale nie obiecuję. To byłoby naprawdę bardzo trudne zadanie...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62218.49
ETH 2445.41
USDT 1.00
SBD 2.62