You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Post #2] JAKIE GRY PREFERUJĘ

in #polish7 years ago

Musisz być bardzo młoda skoro pierwsza Twoją grą było GTA:Sa i miałaś wtedy 6 lat. Dla mnie jednymi z pierwszych gier były Duke Nukem oraz Warcraft 2. Świetne czasy uruchamiania gier z Dosa :D

Sort:  

W moim pierwszym poście napisałam ile mam lat :D Możesz przeczytać, jeśli masz ochotę. 😊

Sprostowanie. Miałam 7 lat 😅

Musisz być bardzo młody skoro pierwszymi Twoimi grami był Duke Nukem i Warcraft 2. Dla mnie pierwszą grą było International Karate+. Świetne czasy uruchamiania gier z kasety magnetofonowej ;)

Musisz być bardzo młodą osobą moją pierwszą grą były warcaby i wojna.
Świetne czasy wyciągania gier z szuflady. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68289.77
ETH 2645.31
USDT 1.00
SBD 2.70