[Post #2] JAKIE GRY PREFERUJĘsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Cześć!

W tym poście napiszę w co gram i jakie gry preferuję.

Moja przygoda z grami zaczęła sie, kiedy miałam zaledwie 7 lat, a moją pierwszą grą było GTA SA. W 2012 roku zaczęłam grać w S.K.I.L.L SF2 i to właśnie od tej gry zaczęło sie moje zamiłowanie do grania.

Nie będę opisywać wam całej historii i nie będę wymieniać gier w jakie grałam dotychczas - po co was zanudzac. 😅

Wracając, wciąż gram w skilla, ale gram też w Dotę 2 i LOL'a, zdarza mi się nawet zagrać w osu. Nie jestem dobrym graczem, ale tez nie jestem najgorszym.

Mogę zagrać we wszystko (nie licząc horrorów, bo się boję 😂).

Niżej wstawiam zdjęcie, gdzie znajdziecie mój nick (aktualnie mam 30 lvl) i komentarz mojego kolegi, który wspiera mnie całym sercem 😂
MAKEUP_20180205215528_save.jpg
Screenshot_2018-03-17-19-01-08-816_com.facebook.orca.png

Sort:  

Musisz być bardzo młoda skoro pierwsza Twoją grą było GTA:Sa i miałaś wtedy 6 lat. Dla mnie jednymi z pierwszych gier były Duke Nukem oraz Warcraft 2. Świetne czasy uruchamiania gier z Dosa :D

W moim pierwszym poście napisałam ile mam lat :D Możesz przeczytać, jeśli masz ochotę. 😊

Sprostowanie. Miałam 7 lat 😅

Musisz być bardzo młody skoro pierwszymi Twoimi grami był Duke Nukem i Warcraft 2. Dla mnie pierwszą grą było International Karate+. Świetne czasy uruchamiania gier z kasety magnetofonowej ;)

Musisz być bardzo młodą osobą moją pierwszą grą były warcaby i wojna.
Świetne czasy wyciągania gier z szuflady. ;)

Congratulations @saoriyu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86