Wrocławski krasnal na dzisiaj #3: Capgeminiusz Programista

in #polish7 years ago

Obecnie we Wrocławiu można spotkać ponad 300 rzeźb krasnali. W tym cyklu postaram się wam przedstawić większość z nich.

Capgeminiusz Programista

Najbardziej współczesny ze wszystkich krasnali, podobno nawet ogarnia Javę, C++ i Oracle. Zaraz obok ma Starbucksa, żeby kubeczek nigdy nie był pusty.

Widzicie ekran jego laptopa? Pokazałem mu mój profil Steemit i rozpoczęty cykl o krasnalach. Dostałem kciuka w górę!

wszystkie fot. własne

Lokalizacja: Świdnicka 2-4 (GoogleMaps, OpenStreetMap)
Fundator: Capgemini Polska


Poprzednie krasnale:
#1: Recyklinek, #2: Kandarek

Sort:  

Great post and I enjoyed these pictures!

Elrond Huston Aka ehuston

You've been UpVoted via the UpVote Experiment 002 Bot. Depending on my VP & the price of STEEM you should get a $.01-$.03 for your trouble.
Read more about this experiment here.

Thank You - @blueorgy

Mi się udało znaleźć tylko kilkanaście tych krasnali jak byłem we Wrocławiu. Chociaż ich specjalnie jakoś nie szukałem, ale mimo wszystko fajna atrakcja, człowiek się wkręca w wypatrywanie ich na każdym kroku :)

Ja jestem ślepy na te krasnale, nawet jakbym się potknął to bym nie zobaczył. Dobrze, że moja żona jest bardziej ogarnięta :)

Photoshop czy ma jakieś połączenie bluetooth? :P

Złapał wifi ze Starbucksa :)

Dzięki za super post!Eh Wspomnienia :)
Mieszkałem we Wrocku 6 lat, może 1/10 tych wspaniałych krasnali widziałem :)
Czekam na kolejne posty o Wroclove i nie tylko(wrzuć coś w temacie mosty Wrocław)!
Upv & follow You!
Pozdrawiam !!@deazydee

Nie widziałam go jeszcze a często tam przechodzę, muszę się lepiej rozglądać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78