[Kryptowaluty] BitRad.io i BRO jednak z nadzieją na przyszłość?

in #polish7 years ago

Dopiero co pisałem o tym, że w BitRad.io nie ma obecnie przyszłości, a chwilę po publikacji posta doczytałem na forum, że jednak jest inna giełda, która będzie w stanie jakoś pomóc. To samo napisał zresztą ostatnio @lelon w swoim poście. Postanowiłem opisać to trochę dokładniej.

Zacznijmy od tego, że dla nas - Steemowiczów - ważne są giełdy przyjmujące waluty Steem i SBD, które następnie zazwyczaj wymienia się na BTC. Czyli głównie Bittrex, bo z Poloniexem dzieją się dziwne rzeczy. Dlatego przetransportowanie czegokolwiek na Bittrex w moim mniemaniu jest już zyskiem. Oczywiście z jak najmniejszą stratą.

Warto zaznaczyć, że nie polecam od razu wysyłać wykopanych wartości na giełdę, ponieważ może się to źle skończyć w przypadku zamknięcia strony czy blokady waluty. Do trzymania BRO sam używam Portfela dostępnego na stronie i dzisiaj po przekroczeniu 4 jednostek postanowiłem przeprowadzić eksperyment.

Otworzyłem konto na giełdzie TradeSatoshi, które jako jedyne przyjmuje obecnie kryptowalutę BRO. Przelałem wszystko, co udało mi się wykopać w tydzień:

Minus podczas wysyłania BRO jest taki, że trzeba ręcznie odjąć prowizję przesyłu (fee), bo system nie robi tego z automatu. Całe szczęście sam przelew nie trwa zbyt długo - wymagane 10 potwierdzeń mija bardzo szybko mija i po najechaniu na samą transakcję w portfelu od razu widać, na jakim etapie jesteśmy. W końcu kwota pojawia się na giełdzie:

I tutaj zaczyna się kombinowanie. Najprościej wymieniać na BTC, jednakże sama prowizja przesyłu jest dość wysoka w całym blockchainie, więc przy takich małych wartościach wydobycie jest mniejsze niż sama tylko wymagana opłata. Rozwiązanie jest proste - trzeba przesłać w innej walucie. Szybko sprawdziłem na Bittrex, która z przyjmowanych walut jest najtańsza, a sam przelew z TradeSatoshi to ułamki groszy. Okazało się, że jest to ReddCoin (RDD). Zrezygnowałem jednak z tego, ponieważ była znaczna różnica między kupnem a sprzedażą, a nam zależy na jak najmniejszej stracie.

Wybór padł na drugą kryptowalutę, czyli Dogecoin (DOGE). Wymieniłem swoje BRO na BTC, a następnie kupiłem za to DOGE. Tutaj niestety dałem ciała, bo za późno zobaczyłem, że BRO można wymienić od razu bezpośrednio na DOGE:

W każdym razie - mając już odpowiednią wartość po wymianie, zrobiłem przelew na Bittrex:

Chciałem to jeszcze na koniec zamienić na BTC, ale niestety wartość jest trochę za mała.

Po prostu poczekam na kolejne BRO z BitRad.io.

W ten oto sposób w ciągu tygodnia na słuchaniu radia zarobiłem 2 zł. W moich statystykach to lepiej niż MinerGate. Jeżeli ktoś z was też chce się w to pobawić, zapraszam do skorzystania z mojego reflinka: http://bitrad.io/?ref=45265.

Sort:  

A co w tym radiu leci? :) Pytam poważnie, może też bym słuchał w pracy, ale jestem wybredny jeśli chodzi o radio.

Ps. Wkradł Ci się mały błąd - "wymagane 10 potwierdzeń mija bardzo szybko mija", nie czepiam się, ale lubię porządek więc informuję, że jest :)

To są różne radia internetowe, które możesz znaleźć też w innych miejscach w internecie. Przykładowo polskie stacje: https://bitrad.io/country/Poland/

Oooo, no zajebioza :) Dzięki wielkie :)

Interesujący eksperyment, ale liczyłeś ile prądu to radio zeżarło w celu wyprodukowania owych 2 złotych?

W pracy zawsze mam odpalone jakieś radio na zakładce. Gdyby nie BitRad.io to by to było RMF czy Zet. Zero straty. A w domu mam otwarte w wyciszonej zakładce, gdy coś robię. Nie zostawiam włączonego komputera dla tego radia.

Ok. Ale 2 złote za tydzień? Nawet w Indiach próg ubóstwa to jakieś 13 złotych na tydzień...

Nie chodzi o to aby włączyć radio dla kopania wlauty tylko o to ze jak słuchasz radia tak czy tak to przy okazji dostajesz tokeny – tak jak w Steemit piszesz sobie bloga komentujesz i dostajesz $$ tak czy tak mógłbyś to robić bez żadnej gratyfikacji na innych forach i blogach.

O! Dokładnie to! :)

A jak BRO kiedyś będzie warte 10$?

Dwie uwagi do tekstu:

  • nie wysyłamy od razu z Bitrad.io na giełdę, bo przelew najprawdopodobniej nigdy nie dojdzie
  • fee można ustawić w portfelu, w opcjach pierwsza zakładka

Jak skonfigurować portfel piszę na stronie -> link

Warto dodać że wymieniać BRO można już również na Cryptopia, a kurs obecnie jest na poziomie 1 BRO = 2 PLN. Zresztą można sobie sprawdzić na CoinMarketCap.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50