[Kryptowaluty] O Bitradio i kopaniu waluty BRO (obecnie bez przyszłości)

in #polish7 years ago

Pierwotnie to miał być post wychwalający BitRad.io i kopanie ich kryptowaluty BRO. Miałem pisać, że dla szarego człowieczka to lepsza zabawa niż MinerGate i że nie trzeba do tego super sprzętu. Ale tego nie napiszę. Niech będzie jednak po kolei...

BitRad.io to takie coś, że słuchając muzyki z radia internetowego przez ich stronę, w tym samym czasie wydobywa się kryptowalutę BRO, której jedna jednostka w chwili pisania jest warta 15 centów. Codziennie w pracy i tak słucham jakiejś muzyki, więc radio leciało przez 8 godzin, a potem jeszcze włączałem je na 8-10 godzin w domu w większości na wyciszonej zakładce. W ten sposób przez zaledwie pięć dni teoretycznie “wykopało” mi się 2.38 waluty BRO, czyli jakieś $0.36. To lepiej niż przez kilka tygodni w MinerGate!

Dlaczego teoretycznie? Bo waluta ta wisi obecnie na portfelu i nie ma możliwości przelania jej gdziekolwiek. Cryptodao okazało się scamem, a na Cryptopia nie można już przelewać BRO (a sama wymiana możliwa jest tylko do 24 września). Chodzą jakieś słuchy, że podobno BRO ma się pojawić na Novaexchange lub na POSWallet.


Obecnie cały czas “kopię” BRO i mam nadzieję, że w końcu będę mógł to gdzieś przelać. Póki co po 5 dniach mój zysk wynosi 0 zł. Jeżeli często leci u was jakaś muzyka, polecam śmiało, nie macie nic do stracenia.

Gdyby ktoś z was też by się chciał w to pobawić, zapraszam do skorzystania z mojego linka referencyjnego http://bitrad.io/?ref=45265. Co ja z tego będę mieć? 5% zysków pierwszego poziomu poleconego, 2,5% z drugiego i 1% z trzeciego. Jeżeli chcecie jakieś dokładniejsze informacje, śmiało pytajcie.

Sort:  

Hi @marszum! @cardboard is sending you 0.15 SBD tip and @tipU upvote :)

@tipU quick guide | earn interest in @tipU profit

kolejne ICO produkujące shitcoina... no coś takiego :D tip!

Haha :)

Przynajmniej jako radio działa...

fajna ciekawostka

Wiedziałem, że ci się spodoba :)

Sam się tym zainteresowałem i juz działam.
Zobaczymy w jaką stronę to pójdzie!

Namówiłeś mnie. i tak słucham radio 8h w pracy :).

Dokładnie o to chodzi - skoro i tak coś leci, niech leci w większym celu :)

Dzięki za użycie reflinka!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52