You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS @pl-filmy – Edycja 5 – moje odpowiedzi

in #polish5 years ago

Święta racja z tą adaptacją "Atlasa Zbuntowanego". Chociaż ja wiedziałem, że to będzie zły film jak tylko zobaczyłem czas trwania - 1,5h! NIE DA SIĘ zekranizować takiej wielkiej księgi w półtorej godziny (tak, tylko pierwsza część). Jedynkę obejrzałem, a z drugiej części tylko pierwszą scenę - już po niej wiedziałem, że to będzie niesamowity gniot. W książce ten moment był niesamowicie emocjonuący, a w filmie kompletnie bez wyrazu i napięcia. Nie tak sobie to wyobrażałem.
Jedyna nadzieja, że kiedyś HBO nabędzie prawa do ekranizacji i zrobi z tego 3-sezonowy serial :)

Sort:  

Oo. Ciekawy pomysł. To mogłoby być coś.
Przed obejrzeniem filmu czytałem opinie. Były bardzo negatywne. Miałem nadzieję, że to po prostu ideologiczne obciążenie. Niestety, okazało się, że te opinie były rzetelne :(

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63580.05
ETH 3253.58
USDT 1.00
SBD 3.91